Největším paradoxem ohromného úspěchu linie Grafic je skutečnost, že na jejím designu nepracoval žádný slavný designér, ale šéf marketingu Paul Henry spolu s generálním ředitelem společnosti Emilem Jauslinem! Své čtvercové hodinky poprvé představily roku 1957 na basilejském veletrhu a první kdo v hodinkách spatřil nadčasovost byly země zaměřené na módu, kterém vévodila logicky na hodinky zaměřená Itálie. Na řadu tak kromě pánských hodinek přišly menší dámské, přívěskové a dokonce i cestovní hodiny. Dnes jsou však v nabídce dokonce i manžetové knoflíčky ladící s jejich protějškem na zápěstí.Linie však stejně, jako mnoho slavných hodinek (Heuer Monaco, Jaeger-LeCoultre Reverso) zanikla a objevila se znovu až roku 1995. Letošní rok přinesl další zásadní krok v rozšiřování celého uměleckého komplexu kombinující futuristický design s elegancí Bauhausu. Grafic Mistero, s ocelovým pouzdrem dosahujícím 40 x 43 mm, nabízejí tradiční paprskové dělení číselníku, které doplňují disky quartzového chronografu a apertura pro datum. K dispozici jsou v ocelově černém provedení i v PVD variantě, přičemž oba modely byly v Čechách oficiálně představeny včera v Restaurantu Tři Věžičky u Jihlavy, kde hlavní dovozce odkryl své letošní novinky. Některé z nich bude možné spatřit už v pondělí v největším českém hodinářství Koscom v Praze.
Krásné snímky značky Doxa ke shlédnutí na stránkách ateliéru Photowatches.