Sociální sítě
Nahoru

Nejoriginálnější kampaň brýlí od Alain Mikli

Novou kolekci brýlí Alain Mikli provází kampaň „Koukat budou všichni“ s Janou Plodkovou. Jediný „shop in shop“ fenomenálního designéra Alaina Mikliho ve střední a východní Evropě v pražském Žilka Optik Studiu představuje novou kolekci brýlí Alain Mikli pro jaro/léto 2012. Uvedení této limitované kolekce na českém trhu provází provokativní kampaň s Janou Plodkovou, kterou ve svém specifickém obrazovém stylu nafotila Anna Mrázek Kovačič ve spolupráci s marketingovou agenturou Wunderman.

Nová kolekce Alain Mikli „Seen by everyone“ je inspirována duchem aristokracie. „Patřit ke šlechtě nebo s ní být aspoň spojován, těšit se z výsad a privilegií těchto výjimečných a mocných lidí bylo vždy velkým společenským cílem. Šlechtický stav se dodnes těší značné úctě. Pasování jedince do šlechtického stavu je specifický obřad, jedním z důležitých momentů je představení erbu – osobní identity. Tento symbol vyjadřuje moc, respekt i morální hodnoty svého nositele. Alain Mikli koncipoval svou kolekci jako kolekci erbů, uvozuje ji modelem Queen. Nasadit si brýle značky Alain Mikli je tedy v přeneseném významu obřad pasující jedince do šlechtického stavu. Jen pro zajímavost, mravní kodex, kterým se řídili rytíři, se skládal ze statečnosti, loajality a štědrosti. Rytíř opovrhuje bohatstvím a nehromadí ho. Záměrně jím hýří,“ říká majitel Žilka Optik Studia Filip Žilka.

„Koukat budou všichni.“ K tomuto sloganu se váží tři vizuály české promo kampaně zobrazující tvář Žilka Optik Studia Janu Plodkovou se třemi modely Alain Mikli ve dvou kontrastních prostředích. Model Queen z nové kolekce figuruje v prvním vizuálu („Kostel“), v druhém vizuálu („Hřbitov“) je použit model Princess a ve třetím, společném obrazu, pak historický model z roku 1960. „Triptych fotek vychází z myšlenky, že brýle jsou nedílnou částí osobnosti, která vyjadřuje charisma nositele tak mocně, že si jej každý všimne a rád se otočí. Ať už se kolem děje cokoliv…,“ dodává Filip Žilka.

Všechny brýle nesoucí značku Alain Mikli jsou vyráběny ručně ve Francii a představují špičku po stránce designu i z hlediska technického zpracování a použitých materiálů. V nové kolekci Alain Mikli jaro/léto 2012 jsou brýle sestávající ze tří vrstev samostatně barvených dílů, které se v kompozici překrývají, ale nezakrývají. Celek působí jako pestrá mozaika barev sofistikovaně poskládaných do objektu nápadně připomínajícího šperkařské umění. Na výrobu byl použit 0,2 mm silný chirurgický plech, který je 100% nealergenní a neobsahuje nikl. Povrchová úprava vrstvou oxidu titaničitého chrání barvu před blednutím a poškrábáním. Stranice jsou vyrobeny z unikátní acetát-celulózy italskou firmou Mazzucheli, výhradním dodavatelem materiálu pro značku Alain Mikli. Acetát-celulóza obsahuje 80 % celulózy získávané z bavlny, proto jsou brýle příjemně hebké na dotek.

Více z rubriky Butiky

  • Nová italská značka Luisa Spagnoli

    V Praze je vůbec poprvé k dostání italská elegantní značka Luisa Spagnoli. U příležitosti otevření nového butiku v Centru Chodov zazářily české herečky...

    Lucie Rohlíková5.10.2017
  • Svůdný minimalismus v českém podání

    Uznávaná česká návrhářka Tereza Vu, která vystudovala módní návrhářství na London College of Fashion, a jejíž ručně šité kolekce svůdně minimalistického spodního prádla si...

    Eva Karlasová22.9.2017
  • Praha je bohatší o nový concept store

    Oblíbený showroom a ateliér české návrhářky Petry Balvínové v pražské Benediktské ulici přichází s jiným pojetím – prostor, v němž Petra navrhuje,...

    Eva Karlasová31.8.2017
  • Vivat Lagerfeld!

    Ještě než definitivně létu odzvoní, vybrali jsme pro vás tři ikonické kabelky ze summer kolekce 2017, které byste rozhodně neměli minout....

    Lucie Rohlíková15.8.2017
  • Nová kolekce Giorgio Armani v butiku ALIZÉ

    Motem kolekce podzim zima 2017 2018 Giorgia Armaniho je bezpochyby odlišnost jako znak současné doby. Modely s plovoucími siluetami dávají vyniknout...

    Lucie Rohlíková4.8.2017
  • Brunello Cucinelli otevírá butik v Praze

    Italská luxusní módní značka Brunello Cucinelli v srpnu otevírá svůj první monobrandový butik v Pařížské ulici v Praze. Na úvod nabídne...

    Lucie Rohlíková30.6.2017
  • Nový Karl Lagerfeld butik v centru Prahy

    Ve čtvrtek 20. dubna otevřela společnost Vermont nový butik KARL LAGERFELD. V Nákupní galerii Myslbek značka nabízí dámskou kolekci oblečení a doplňků, včetně...

    Lucie Rohlíková21.4.2017
  • Karl Lagerfeld již brzy okouzlí Česko

    Za modely luxusní značky KARL LAGERFELD už nebudete muset létat do zahraničí – první českou pobočku nesoucí jméno světově proslulého módního návrháře nově...

    Eva Karlasová17.3.2017
  • Paříž je bohatší o dosud největší RIMOWA store

    Německá značka luxusních zavazadel se nově pyšní prvním vlajkovým obchodem v Mekce lásky Paříži. Přímo v srdci města najdete širokou škálu „high-end“ zavazadel pro...

    Eva Karlasová13.3.2017
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.