Butiky | 28.12.2011 | Hana Zejdová

Cukrárna Louis Vuitton

„V této nové reklamní kampani jaro/léto 2012 se dokonale odráží duch sezonní kolekce,“ hovoří Marc Jacobs, umělecký ředitel značky Louis Vuitton. „Fotografie Stevena Meisela zachycují celkový tón a strukturu kolekce – její lehkost, anglickou krajku, nadýchané vrstvy organzy… Celkový dojem je velmi jemný a sladký, ale zároveň i odvážný a grafický.“

Téma reklamní kampaně značky Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2012 – módní přehlídka – navazuje na předchozí sezonu. Modelka sestupuje ze sněhobílého pouťového kolotoče, který jako by byl vyroben z cukru, a ocitá se v pastelově růžové cukrárně. Jako veteránské limuzíny z kampaně pro sezonu podzim/zima, i tyto kulisy, které byly pečlivě vyrobeny a naaranžovány v newyorském studiu, a samozřejmě různé nadýchané zmrzlinové poháry, představují ideální prostředí pro slaďoučké, nadýchané modely z kolekce Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2012.

Související články
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz