„V této nové reklamní kampani jaro/léto 2012 se dokonale odráží duch sezonní kolekce,“ hovoří Marc Jacobs, umělecký ředitel značky Louis Vuitton. „Fotografie Stevena Meisela zachycují celkový tón a strukturu kolekce – její lehkost, anglickou krajku, nadýchané vrstvy organzy… Celkový dojem je velmi jemný a sladký, ale zároveň i odvážný a grafický.“
Téma reklamní kampaně značky Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2012 – módní přehlídka – navazuje na předchozí sezonu. Modelka sestupuje ze sněhobílého pouťového kolotoče, který jako by byl vyroben z cukru, a ocitá se v pastelově růžové cukrárně. Jako veteránské limuzíny z kampaně pro sezonu podzim/zima, i tyto kulisy, které byly pečlivě vyrobeny a naaranžovány v newyorském studiu, a samozřejmě různé nadýchané zmrzlinové poháry, představují ideální prostředí pro slaďoučké, nadýchané modely z kolekce Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2012.