Sociální sítě
Nahoru

Muhammad Ali Joins hvězdou Louis Vuitton Core Values

Poslední osobností, která se představí v reklamní kampani Core Values značky Louis Vuitton, je jedna z nejslavnějších sportovních legend světa a držitel titulu Sportovec století od časopisu Sports Illustrated (1999). Louis Vuitton s potěšením představuje ‚Největšího‘ Muhammada Aliho.

Třikrát mistr světa v těžké váze, Muhammad Ali porazil všechny, kteří v jeho éře a váhové kategorii něco znamenali. A že to byla éra – ta nejslavnější ve světě boxu těžké váhy. Muhammad Ali byl aktérem jedněch z největších zápasů v historii boxu, včetně ‚zápasu století‘ proti soupeři Joe Frazierovi v Madison Square Garden (1971) a slavného zápasu v Zairu v roce 1974, kdy se mu podařilo získat titul světového šampiona od rivala George Foremana. Neortodoxní boxerský styl Muhammada Aliho, který on sám označuje jako ‚poletovat jako motýlek, bodat jako včela‘, vnesl do boxu těžké váhy nevídanou lehkost a styl. Sportovec, umělec, filantrop a politická osobnost s nepokřivenou páteří – Ali měnil svět kolem sebe a je i nadále vzorem pro miliony lidí.

Pro značku Louis Vuitton nasnímala Muhammada Aliho fotografka Annie Leibovitzová. Fotografování probíhalo v Aliho domě v Arizoně. Ali sleduje pyšně svého vnuka, který, s boxerskými rukavicemi a se vztyčenou hlavou stojí, jakoby čekal na vstup do ringu. Vydává se chlapec stopou svého slavného dědečka? Pod fotografií je titulek: ‚Některé hvězdy vám ukážou cestu. Muhammad Ali a vycházející hvězda. Phoenix, Arizona.‘

Yves Carcelle, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Louis Vuitton, dodává: „Muhammad Ali je výjimečná osobnost – živoucí legenda ve světě boxu i mimo něj. Prokázal nám velkou čest, když souhlasil, že vystoupí v kampani Core Values. Výsledek – portrét šampiona s vnukem – dokonale vystihuje ideu předávání odkazu z generace na generaci, což je pro značku Louis Vuitton jedna ze základních hodnot.“

Reklamní kampaň s Muhammadem Alim se objeví od 15. června 2012 v mezinárodních titulech. Ještě před kampaní v tisku se 13. června objeví exkluzívně na webových stránkách optimalizovaných pro tablety ‚upoutávka‘; o dva dny později bude mít kampaň premiéru na webu louisvuitton.com, kde se objeví ve společnosti nejslavnějších momentů z kariéry boxera a jeho nejznámějších citátů. Na konci července bude představena participativní videokampaň s rapperem Yasiin Beyem a graffiti umělcem Shoe, kteří svým stylem budou interpretovat některé z nesmrtelných výroků Muhammada Aliho. Upoutávka a participativní kampaň budou ke shlédnutí zde: louisvuitton.com/journeys/thegreatest.

Více z rubriky Móda

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.