Andy Warhol jednou řekl: „zastávka v butiku Bulgari je pro mě jako návštěva nejlepší výstavy moderního umění“ a poselství jeho odkazu je dnes aktuální i v České Republice. Butik Bulgari v Pařížské ulici vystaví nové klenoty z kolekce Bzero1, která byla představena v Milánu minulý týden, už začátkem května.
Kolekce Bzero1 byla na trh prvně uvedená na přelomu milénií a letos slaví svůj čtrnáctý rok úspěchu. Její radikální, promyšlený design spojuje dvě ikonografie značky Bulgari: motiv Tubogas a charakteristické BVLGARI logo. V souzvuku s bohatým dědictvím značky, kultovní spirála je metaforou pro harmonii minulosti, přítomnosti a buducnosti, přičemž hladký přechod mezi začátkem a koncem symbolizuje věčnou obnovu. Do kruhu gravírované logo BVLGARI je odrazem dokonalé syntézy tradice a inovace, kterou podtrhuje nový detail – pavé diamanty umístěné po obvodě ikonického prstenu Bzero1.