Po uvedení kolekce šperků DIVA v roce 2013 navazuje Bulgari na původní inspiraci. Okouzlen přitažlivostí, charisma a nadčasovou krásou divy, představuje do této smyslné kolekce nové modely. Vějířovitý tvar je charakteristickým rysem celé kolekce a inspirací pro jeho vytvoření byly, jako pocta historickému dědictví značky Bulgari, architektonické mozaiky antického Říma. Bulgari žena byla vždy inspirací – od majestátné Kleopatry až k vlivu Elizabeth Taylor. Bulgari Diva ztělesňuje to nejlepší z italské ženskosti. V nových špercích Diva zachytil dům Bulgari eleganci a krásu. Jako mistr drahých kamenů zkombinoval diamanty s drahými kameny, jako je onyx a perleť. Záře, která dělá ženu divou, je jako záře, která se třpytí v kolekci Diva – jako vtělené charisma. Hollywood ještě nikdy nezažil podobný lesk. Jako blesky fotoaparátů z červených koberců odráží záři nejkrásnějších ikon světa. Tento okamžik je zachycen v záblesku fotoaparátu nebo v třpytu diamantů, jako fascinující vlastnost Bulgari divy, kterou je tak těžké popsat, ale přesto je okamžitě rozpoznatelná. Kamera klikne, rty jsou našpulené, nastavení správného úhlu do kamery a Bulgari diva sálá smyslností. Již přes desetiletí je značka Bulgari neoddělitelnou od nejvybranějších celebrit a slaví mnohá výročí svých vlastních div. Její výtvory hrály ve více než 40 filmech, procházely se po červených kobercích na Academy Awards, Golden Globes a festivalech od Cannes až do Benátek; úžasné krásky jsou přitahovány okouzlujícími kreacemi. Dlouhotrvající románek mezi divami a značkou Bulgari začal již před mnoha desítkami let v Itálii během období půvabných let „Dolce Vita“. Během rozkvětu římského filmového průmyslu v Cinecittà Studios v roce 1950 a v 60. letech se pozornost celého světa obrátila do Říma a byl náhle uznáván jako průkopník mezinárodní kultury a designu. Díky tomu byl svět okouzlen charisma Itálie, jeho kulturou, prostředím a ženami, věčnými symboly snímku Bellissima. Stalo se to v době, kdy světové hvězdy objevily jejich nekonečnou lásku k Věčnému městu a k jeho nejlepšímu klenotníkovi. Elizabeth Taylor, Audrey Hepburn, Ingrid Bergman, Sophia Loren … Bulgari a diva se vzájemně našli během období Dolce Vita a nikdy se neopustili. Elizabeth Taylor se stala tak vášnivou pro Bulgari, že se nerozloučila se svými šperky a to ani na scéně při natáčení svých filmů. Ve snímcích V.I.P (1963) nebo Boom (1968) a v nespočtu dalších filmů, ve kterých bylo možné vidět fenomén nošení originálních drahých šperků. Díky nim se žena lépe dostala do role svého charakteru nebo se alespoň cítila sebevědomá a krásná. Ingrid Bergman nosila ve filmu The Visit (1964) platinové a diamantové Bulgari náhrdelníky a Tremblant květinovou brož jako vlasovou čelenku. V roce 1970 se Silvia Mangano ozdobila šperky Bulgari do filmu slavného režiséra Viscontiho Conversation Piece (1974).
Toto okouzlení se pouze prohloubilo a moderní denní divy jsou stejně neochotné vzdát se své „druhé kůže“. Mezi lety 2002 a 2004 Bulgari experimentovalo s novým nápadem spolupracovat na návrhu vlastního šperku u příležitosti předávání cen Academy Award s divou filmového plátna Nicole Kidman. Současnou Bulgari velvyslankyní je Carla Bruni-Sarkozy, která vyvolává vzpomínku z jejího dětství z roku 1970, kdy očima jasnýma jako drahokamy zírala v úžasu na zářící náramek Bulgari na zápěstí své tety.
Příběhy náklonnosti Hollywoodu pro Bulgari jsou prastaré a hojné. Ať už v Hollywoodu nebo v našich životech, divy jsou schopny upoutat pozornost už jen svou přítomností: Bulgari šperky mají totožný účinek.
Hravá sady šperků z růžového zlata, onyxu nebo perleti zdobené diamanty jsou svůdné a podmanivé. Kolekce 26 šperků v zářivých tvarech a kombinacích materiálů zvýrazňuje propracovanost diamantů pavé, ženskost perleti nebo drama onyxu. Modulární, geometrické motivy se prolínají na přívěscích, náhrdelnících a prstenech. Každý z nich vyjadřuje individuální design, který lze kombinovat v dokonalé harmonii a vytváří tak originální vzhled. Dům Bulgari využívá své bohaté dědictví zakořeněné v římské historii, jako zdroj inspirace pro charakteristické znaky kolekce Diva. Bulgari reinterpretuje vějířovité vzory složitých římských mozaik k vytvoření ikonického tvaru této kolekce. Vějířovité mozaiky dekorovaly v roce 216 n.l. obložení stěn, podlah a stropů v lázní Caracallaa. Odrážely krásu historie a římského životního stylu. Proslulé pro své komplexní struktury, dekorace a luxus, byly tyto slavné lázně otevřeny za doby římského císaře Caracalla a dodnes jsou turistickou lokalitou vzbuzující úžas. Originální formy jsou stále stejně krásné a dech beroucí. Taková krása vládne věčně, stejně jako italská inspirace, která je obklopuje.
Slavné místa Říma tvoří okouzlující kulisu pro reklamní kampaň kolekce Diva. Hlavní představitelkou okouzlující moderní divy je Carla Bruni-Sarkozy. Elegantní, smyslná a tajemná, její mnohostranný talent je okouzlující a vzácný stejně jako šperk. Bulgari diva je mimořádným ztělesněním moderní elegance. Je éterická, chodící bosá po nádherných římských strukturách. Je podmanivá, vykračuje si v botách na podpatcích na červeném koberci s moderními šperky Bulgari. Tato bohyně, tato kráska, tato žena inspirovala básníky, malíře, fotografy a úžas. Ona je Diva.
Nové modely kolekce Diva budou v butiku Bulgari v Pařížské 15 dostupné v průběhu měsíce října.