Značka Montblanc, s butikem v pražské Pařížské ulici, díky podpoře svých zákazníků po celém světě dosáhla rekordního výsledku při svém nejnovějším společném projektu s UNICEF. Bude tak možné pokračovat ve společném úsilí obou subjektů pomáhat dětem z celého světa získat přístup ke vzdělání. Projekt Signature For Good značka Montblanc odstartovala v březnu 2013 u příležitosti předávání cen Americké filmové akademie. Původně bylo cílem vybrat v průběhu 12 měsíců 1,5 milionu dolarů a podpořit tak vzdělávací programy UNICEF. Prostředky získané prodejem limitované kolekce psacích potřeb, koženého zboží a pánských doplňků Signature For Good ve výsledku dosáhly rekordních 5 milionů dolarů. Částku předal 16. září herec Pierre Niney prezidentce a výkonné ředitelce amerického fondu UNICEF Caryl M. Stern. Značka Montblanc podporuje UNICEF už od roku 2004 – podpora kulturních hodnot a vzdělanosti je součástí její filozofie.