Sociální sítě
Nahoru

Výtěžek projektu Montblanc Signature For Good činí 5 milionů dolarů

Značka Montblanc, s butikem v pražské Pařížské ulici, díky podpoře svých zákazníků po celém světě dosáhla rekordního výsledku při svém nejnovějším společném projektu s UNICEF. Bude tak možné pokračovat ve společném úsilí obou subjektů pomáhat dětem z celého světa získat přístup ke vzdělání. Projekt Signature For Good značka Montblanc odstartovala v březnu 2013 u příležitosti předávání cen Americké filmové akademie. Původně bylo cílem vybrat v průběhu 12 měsíců 1,5 milionu dolarů a podpořit tak vzdělávací programy UNICEF. Prostředky získané prodejem limitované kolekce psacích potřeb, koženého zboží a pánských doplňků Signature For Good ve výsledku dosáhly rekordních 5 milionů dolarů. Částku předal 16. září herec Pierre Niney prezidentce a výkonné ředitelce amerického fondu UNICEF Caryl M. Stern. Značka Montblanc podporuje UNICEF už od roku 2004 – podpora kulturních hodnot a vzdělanosti je součástí její filozofie.

Více z rubriky Akce

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.