Sociální sítě
Nahoru

Louis Vuitton ve spolupráci s ikonou Marcem Newsonem

Ikona a Ikonoklasti je speciální projekt značky Louis Vuitton oslavující ikonický vzor Monogram. Šest ikonoklastů z řad známých osobností uměleckého světa – Cbristian Louboutin, Cindy Sherman, Frank Gehry, Karl Lagerfeld, Rei Kawakubo a právě Marc Newson – dostali každý volnou ruku, aby navrhli kabelku a nebo zavazadlo dle vlastní inspirace. Podmínkou byl pouze Monogram a výsledný produkt samozřejmě také musí být v duchu inovace, spolupráce a odvahy, který je značce vlastní. Tato rozmanitá skupina osobností, jimž je společný talent pro boření zavedených konvencí a definování nových pojmů v umění, architektuře a designu, vytvořila skutečně jedinečnou kolekci. Vté rozhodně imponuje batoh, tedy módní doplněk, ke kterému se opětovně vrací všechny módní velikáni. Do jeho návrhů se pustil Australan Marc Newson. Ten je veřejnosti známý jako přední průmyslový návrhář své generace; má za sebou projekty pro různá odvětví průmyslu – od leteckého přes nábytkářský až po módu. Jeho přístup k navrhování je instinktivní a zcela osobní; Marc Newson ikonoklasticky boří hranice mezi disciplínami a svým charakteristickým způsobem pojímá design jako celek. Není divu, že je považován za unikátní osobnost v oblasti designu. Jeho realizace Lockheed Lounge z doby, kdy mu bylo pouhých 23 let a právě dostudoval, se stala jednou z největších ikon moderního designu. Marc Newson sice původně studoval sochařství a návrhářství šperků, předtím, než se začal sám vzdělávat v oboru průmyslového designu, má vlastní ikonoklastický přístup k tvorbě, který se projevuje v jeho ryze osobním návrhářském stylu. Jeho díla znají i sběratelé hodinek. Stál za několika verzemi hodin Atmos pro Jaeger-LeCoultre, vlastní hodinářskou značku Ikepod a navrhoval také slavné přesýpací hodiny pro monackou aukci Only Watch.

Více z rubriky Dámský svět

  • Velký návrat Must de Cartier

    Slavná kolekce kabelek Must de Cartier hlásí svůj velký návrat. Model Game Bag, který získal velkou oblibu ihned po svém uvedení...

    Jan Pešek25.11.2020
  • PBG studio a Nicole Kudelková v kooperaci

    Nová kolekce značky PBG byla představena na právě ukončeném Designbloku. Jedná se o kabelky typu Tote bag tentokrát ve spolupráci s...

    Karolína Steinbergerová13.10.2020
  • Ochranný štít Louis Vuitton reagující na okolní světlo

    Štít LV Shield je nepřehlédnutelnou „ozdobou“ hlavy – nabízí styl i ochranu. Pružný řemínek se vzorem Monogram pohodlně obepne hlavu; černé...

    Jan Pešek6.10.2020
  • Zelené „krásky“ Folbeur

    Módní návrhář Gianni Versace kdysi řekl: „Žít bez barev je nesmyslné a absurdní, barvy rozjasňují, oživují, povzbuzují a přinášejí potěšení těm,...

    Marek Zelený6.10.2020
  • Modest fashion propojující světy

    Dílo návrhářky Mirky Talavaškové je synonymem čistých linií a modest stylu. Mezníkem se stala klientka, která se kvůli práci stěhovala do...

    Marek Zelený9.9.2020
  • Gabriela Milfortová radí: Když nevíš, řekni „ano“

    Když nevíš, řekni „ano“. Tímto souvětím by příspěvek mohl skončit. Sice bychom se dopustili radikálního zjednodušení, ale někdy je to právě...

    Marek Zelený26.8.2020
  • KARA LAB pod taktovkou Jana Černého

    Tradiční česká módní značka KARA zažívá renesanci. Její nový kreativní ředitel Jan Černý zcela přetransformoval obchod v pražské Maiselově ulici na...

    Marek Zelený17.8.2020
  • Speciální „capsule“ kolekce kabelek Serpenti

    Římská luxusní značka, mladá a talentovaná tokijská designérka a nejslavnější had na světě. Bvlgari a Yoon, brilantní žena v čele nové...

    Marek Zelený11.8.2020
  • Smysl pro dobrodružství

    Podzim je za dveřmi a studio PBG přichází s novou kolekcí, která je smyslná, ženská, sebejistá a dobrodružná. Proč? Protože právě...

    Karolína Steinbergerová11.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.