Mít celé patro luxusního butiku jen pro sebe se zdá jako nereálný sen, avšak díky italské módní značce Harmont&Blaine se tento sen proměňuje ve skutečnost. Dne 30. října 2014 byl v Praze slavnostně představen první VIP club v rámci značky a dá se říci, že i jediný koncept tohoto charakteru v České republice.
VIP club je místo, kam se běžný zákazník nedostane, nabízí stálým zákazníkům jedinečný servis s nadstandardním přístupem. Prostory jsou rozděleny do několika sekci a pyšní se soukromým – plně vybaveným barem, několika odpočinkovými zónami, prostornými zkušebními kabinkami, které víceméně nejsou ani potřeba, protože je celé patro k dispozici pouze pro jednoho zákazníka či jeho rodinu. Harmont&Blaine přichází s otevřením VIP patra přesně rok po představení samostatného obchodu v ulici 28. října. Zatímco soused butiku, Julius Meinl před nedávnem oznámil ukončení své působnosti, italská módní konfekce naznačuje, že otevření své pobočky v Praze byl krok správným směrem. Manažer prodejny, Jiří Niedermeier dodává: ,,Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně, děláme vše pro to, aby se jeho nákup proměnil v nezapomenutelný zážitek. A zároveň nestojíme o masovou produkci, nýbrž o možnost podtrhnout jedinečnost našich klientů originálním outfitem, jenž nezanikne v nepřeberném množství kolekcí, podtrhne eleganci a pohodlí běžného života. To vše inspirovalo myšlenku VIP patra a samotného clubu pro klienty, kteří si přejí být hýčkáni nadstandardem.“ Počátky značky se datují k roku 1995, kdy byla v italském městě Capri představena první kolekce značky. Od tohoto období prošel Harmont&Blaine značným posunem a vývojem. Zásadním zlomem byl rok 2013, kdy Harmont&Blaine otevřel svůj první kamenný obchod v Praze, a tím se Česká republika zařadil mezi cca 70 zemí světa, které se mohou pyšnit butikem s logem jezevčíka. Rozsáhlé světové pokrytí pobočkami potvrzuje rozmístění značky od USA, Střední Ameriky, Evropy, Blízkého Východu, Afriky až po Asii.