Sociální sítě
Nahoru

Narciso Rodriguez a Narciso pro sebevědomé ženy

Narciso Rodriguez je Americký módní návrhář kubánského původu. Deset let od představení vůně “For Her“ měl tento návrhář touhu vytvořit zcela novou vůni se zcela novým příběhem.

Hlavní inspirací pro vytvoření této vůně čerpal Narciso (90 ml EDP: 2950 Kč), z nové vize ženskosti, oblázků posbíraných na pláži na Kypru, krystalové kostky pro design flakonu a vonného oleje s dřevitými tony Jantaru. Vůně je vytvořená podle 4 tajemství NR. Narciso vyrůstal a stále žije ve Spojených Státech Amerických. Nese jméno, které se v jeho rodině dědí z otce na syna. Je pro něj symbolem dědictví a je velice důležité nezapomenout na svůj původ. Jeho dílo je dokonalým odrazem dvojí kultury. Severní Amerika je vyjádřena pomocí hladkých linií a jeho latinskoamerický původ je vidět ve smyslnosti jeho návrhů. Jeho móda se zaměřuje na oslavu sexuality žen ve směru elegance, nikdy ne extravagance. Narciso je znám svou vášní pro ženy. Inspiruje ho dvojí vize žen. Na jedné straně to jsou ženy, se kterými vyrůstal, jeho matka, tety, pravé latinoameričanky s ohnivým charakterem a na druhé je jeho dlouholetou múzou Carolyn Bessette-Kennedy, křehká Američanka s blonďatými vlasy a bílou kůží.
Tajemství věčné ženskosti je hlavním prvkem jeho tvorby, podle kterého byla vytvořená I vůně “For Her”, kterou tím věnoval všem ženám.

Nový příběh vypráví o náhodném setkání a náhle přitažlivosti. Kdy se dva cizí lidé na sebe zadívají, jako by se zastavil čas, je to náhlá alchymie a kouzlo přitažlivosti. Muž je ženou fascinován, ohlédne se za ní a v hlavě se mu objeví otázka, jak se jmenovala? Nová vůně tohoto návrháře je květinová, dřevitá a pižmová. Srdce tvořené pižmem je podpisem všech vůní návrháře.
Květinové akordy jsou tvořené Gardenii a Bulharskou růží. Růži si vybral, protože je považována za královnu květin a je přezdívaná jako květ Afrodity, který je symbolem lásky. Gardenia je symbolem tajné lásky. V novém příběhu květiny vyjadřují moment, kdy muž ženu zahlédne.
Srdce vůně je tvořená pižmem, které je pro Narcisa typické. Na počátku vůně For her se nechal Narciso inspirovat essenciálním olejem egyptského pižma. Výrobci vůně poté hledali tóny vůní, které by se mu nejvíce podobaly. V příběhu pižmo vyjadřuje moment, kdy se zastaví čas a přichází okouzlení.
Dřevité akordy tvoří vetiver, černý a bílý cedr. Cedr je strom, který stojí hrdě a vzpřímeně a je znamením moudrosti. Černý cedr pochází z oblasti Atlas z Maroka a bílý z Virginie v USA. Vetiver je původem z Haity a je pro něj charakteristická elegance. V příběhu vyjadřují dřevité tóny moment, kdy žena zmizí a zanechá po sobě stopu omamné, nezapomenutelné vůně.

Více z rubriky Kosmetika

  • Lesk a objem – to je, oč tu běží

    Lesklý a bohatý účes, to je sen téměř každé ženy. Docílit toho je ale někdy pěkný oříšek. Na vaše vlasy a...

    Marek Zelený16.4.2018
  • Elie Saab nejenom pro sváteční den

    Návrhář značky Elie Saab vynalezl pro vůni Elie Saab Le Parfum In White prvek absolutní ženskosti s jedinečným slibem; přinést výjimečnost...

    Marek Zelený14.3.2018
  • Shiseido inspirované sakurou

    V Japonsku se každým rokem na jaře rodí magický okamžik, kdy se poezie potkává s přírodou. Nastává období rozkvětu Sakur. Japonská...

    Marek Zelený14.3.2018
  • Péče, jakou si váš dekolt zaslouží!

    Dekolt a šíje patří k partiím, které dovedou prozradit věk s ještě větší přesností než obličej. Přesto mu obvykle nevěnujeme tolik...

    Alena Dušková30.1.2018
  • 3 nejčastější problémy s pletí v zimě. Jak si s nimi poradit?

    Přechody z tepla do zimy, klimatizace i silný mráz. To vše umí naši pokožku pěkně potrápit. Způsoby, jak i ochránit a zbytečně...

    Alena Dušková21.11.2017
  • GENTLEMAN GIVENCHY: NOVÁ ELEGANTNÍ VIZE

    Dům Givenchy čerpal inspiraci v originální vůni ze 70.let a vytvořil nový, zcela ojedinělý parfém pro gentlemana dnešní doby. Jaký ale...

    Aneta Němcová7.11.2017
  • Trojice podzimních beauty radostí

    Hledáte formuli pro věčnou krásu? Jednu takovou právě představuje česká firma Pravájá, která svou nabídku rozšířila o luxusní olejové směsi složené...

    Eva Karlasová27.10.2017
  • Praha je bohatší o nový concept store

    Oblíbený showroom a ateliér české návrhářky Petry Balvínové v pražské Benediktské ulici přichází s jiným pojetím – prostor, v němž Petra navrhuje,...

    Eva Karlasová31.8.2017
  • L’Occitane má novou tvář. Je jí Petra Kvitová!

    Jedna z nejtalentovanějších českých tenistek Petra Kvitová se nově stala ambasadorkou francouzské přírodní kosmetiky L’Occitane – luxusní značky z Provence nabízející širokou paletu kvalitních...

    Eva Karlasová14.8.2017
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.