Sociální sítě
Nahoru

KDYŽ NADČASOVÁ IKONA DOSTANE NOVÝ KABÁTEK ANEB POKROKOVÝ CHANEL

c

V nové haute couture kolekci Chanelu podzim-zima 2015/2016 návrhář Karl Lagerfeld světu znovu připomene legendu, kultovní kostýmek Chanel. Ten ale zcela záměrně obohatí o zvláštní 3D rozměr. “Záměrem bylo, abych nejvíce ikonické sáčko světa 20. století proměnil v originál ze století 21., což v době jeho zrození nebylo technicky zcela možné,” vysvětluje designer. Kombinací nových technologií a umění vyšívání je totiž 3D sáčko vyráběno beze švů s poddajnou texturou látky samotné.

a b

Jak je tohle celé možné?

Technika zpracování oděvu se nazývá SLS neboli “Selective Laser Sintering” (pozn. autora – selektivní laserové spékání). Při celém procesu výroby se používá velmi silný laser, který spéká prachové části materiálů a vytlačuje jejich kontury do předem připravené 3D figuríny. Namísto stehů je pak finální produkt doslova formován ke své existenci a vyrůstá jako jeden jediný bezešvý kus.

d

Krok k budoucnosti

Chanel kolekcí A/W 2015 2016 prezentuje střetnutí tradičního know-how originálního umění vyšívání s novou moderní avantgardní technologií spékání. Karl Lagerfeld tak opět přesvědčil svět haute couture o své schopnosti proměnit a transcendovat tradiční kódy Chanelu.

Více z rubriky Dámský svět

  • Techno-beauty Valentýn

    Hledáte ideální dárek k Valentýnu a růže už jsou pro vás ohranou písničkou? Darovat můžete i výjimečnou péči, díky které získáte...

    Jan Pešek3.2.2020
  • Návrhářka radí: Jak vynést šaty v zimě

    Barva jara 2020 prý bude ohnivě červená, jarní trendy zároveň hlásí výrazné barvy, romantické, přitom jednoduché a nadčasové střihy. Pojďme se...

    Veronika Nováková29.1.2020
  • The business of beauty

    Atraktivita prokazatelně pomůže získat vysněnou práci, efektivněji navazovat kontakty i prosadit nápad mezi kolegy. Švédská technologická značka FOREO, inovující péči o...

    Jan Pešek28.1.2020
  • Šetří opravdu exkluzivní produkty péče o pleť peníze?

    S uvedením revolučního čisticího a masážního přístroje LUNA mini 3 spočítala švédská technologická společnost FOREO částky, které ženy ročně investují do...

    Marek Zelený24.1.2020
  • Dior představuje Božskou ženu

    Ve spolupráci s pedagožkou umění Judy Chicago vznikla v zahradách pařížského Rodinova muzea na osobní žádost kreativní ředitelky značky Dior, Marie Grazia Chiuri,...

    Veronika Nováková24.1.2020
  • Tereza Srbová na premiéře nového filmu opět v Pietro Filipi

    Herečka Tereza Srbová, která je od loňského roku tváří módní značky Pietro Filipi, zavítala do Čech na slavnostní premiéru svého posledního...

    Jan Pešek17.1.2020
  • Cartier navazuje na symbol červené krabičky další kabelkou

    Již od počátku vzniku významného klenotnického ateliéru, který převzal od svého mistra, pana Adolpha Picarda, Louis-Francois Cartier v roce 1847 a...

    Jan Pešek9.1.2020
  • Kooperace značky Kara s Idou Sandor

    V nové podzimní sezoně se známá slovenská návrhářka Ida Sandor spojila s tradiční českou značkou KARA, pro kterou vytvořila limitovanou dámskou...

    Jan Pešek2.12.2019
  • Milovnice kabelek se sešly na představení nové kolekce

    Milovnice kabelek se sešly na slavnostním otevření butiku Bree v pražském Myslbeku. Veronika Kopřivová střídá klasiku i módní kousky: „Vlastním pár...

    Jan Pešek30.10.2019
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.