Sociální sítě
Nahoru

DSQUARED2 v královské černi inspirované alchymií

DSC_4876Dsquared2 zatoužil prozkoumat kouzelný svět plný tajemných rituálů a ponořit se do historie alchymie, aby přišel na kloub starověkému umění zrozenému za dob egyptských faraónů. Slovo alchymie se odvozuje od egyptského hieroglyfu KEME-KHMI, který znamená „černé země“. Starověcí Egypťané používali tento symbol k označení půdy, na níž při povodních nanesl Nil černé bahno a tím ji zúrodnil. Země je jedním ze čtyř klíčových prvků – spolu s ohněm, vzduchem a vodou – tvořících základ alchymistické nauky. Navíc je země i místem, kde roste a vyvíjí se všechno živé.

DSC_4873Dsquared2 zvolila jedinečný koncept k vytvoření nové nálady, kdy černá není symbol pro temnotu a zmar, ale naopak představuje úrodnou půdu a magické egyptské noci plné tajemství i vášně. Unikátní flakón parfému Potion Royal Black, v hodnotě 2 290 Kč za 100 ml, určený pro uchování moderního „lektvaru“ a zdobený bočními pruhy je inspirován stylem dávných lékáren. Nechybí mu ale moderní fazóna i výrazně mužný aspekt. Rafinovaný lesklý černý lak spolu s povrchovou úpravou propůjčuje flakónu mimořádně mužný vzhled. Lesklé zlaté logo násobí pocit moci a exkluzivity celého projektu.

Složení vůně a tajemný recept uhrančivého lektvaru

3 kousky bergamotu

1 hrst kadidla

4 kuličky jamajského pepře

3 kapky růžové esence

2 dotyky cedrového dřeva z pohoří Atlasu

2 lžíce balkánského tabáku

4 kapky agarového extraktu

1 dotek kůže

1 špetka kašmírového dřeva

½ hrstka guajakového dřeva

1 šálek pižma

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.