Sociální sítě
Nahoru

ITALSKÝ STYL V CESTOVÁNÍ NESE JMÉNO BRIC´S

V roce 1952 Mario Briccola založil společnost, INDUSTRIA VALIGERIA FINE MARIO BRICCOLA, která vyráběla kufry a tašky. Věděl, žese může spoléhat pouze na své vlastní zdroje, iniciativu, odvahu a kreativitu. Jeho vize se promítaly do budoucnosti, s ambiciózními cíli, přičemž hlavní investicí byl on sám a jeho rodina. O šedesát let později, poté, co se jeho sen plnil každým dnem, se Mario Briccola dívá do budoucnosti s důvěrou člověka, kterému se podařilo vybudovat mnohem víc než úspěšný podnik. Růst společnosti stále pokračuje, zatímco Mario Briccola utváří svou vizi firmy na „rodinné bázi“. V následujících letech, se šest z jeho osmi dětí, staly výkonnými manažery společnosti.

BBG.GruppoRed.2 (1)Nápady a schopnost přetvořit prostředky do podoby populárních produktů jsou hlavní aktiva značky Bric´s. Přidaná hodnota společnosti je její schopnost kombinovat praktičnost s kreativitou, inovaci s tradicí. Každý detail nového výrobku je výsledkem brilantní intuice, ambiciózních projektů, dobře zavedených stylů a odvážného přístupu. Dokonalé spojení funkčnosti a krásy, které se snoubí v každém výrobku Bric´s, je pro zančku nejefektivnější zajištění budoucnosti.

BBG08305.698.02V roce 2013 uvádí Bric´s na trh kolekci BELLAGIO, která se stala synonymem elegantního a funkčního cestování. Bellagio, jež je nyní vlajkovou kolekcí značky, má vintage look, který připomíná klasické cestovní tašky a elegantní cestovní truhly. Zosobňuje dokonalé oživění jejich předností  díky  průlomové funkčnosti, pevnosti a lehkosti.

BBJ02530.014.3 (1)Široká škála výrobků, dostupná v bbutiku Victorinox na pražském Jungmannově náměstí5, je důsledkem mimořádné kombinace výzkumu nových materiálů a tradičního řemesla, jež skládá poctu kultuře a tradici Made in Italy. Vizí značky je i nadále pokračovat v tomto odkazu, s vášní, jež je společná všem lidem, kteří tvoří rodinu Bric´s.

Více z rubriky Móda

  • Sothys Paris představil inovativní noční péči

    Nádherná a pružná pleť je nejlepším módním doplňkem ženy. Aby neztrácela lesk a mladistvou svěžest je dobré ji věnovat patřičnou a...

    Karolína Steinbergerová25.9.2021
  • Alergie u psů a jak jednoduše na ně

    Každému z nás láme srdce, když vidíme naše miláčky se trápit. Drbání, kousání, zarudlé místa kolem srsti – to jsou jedny...

    Marek Zelený24.9.2021
  • Luxusní módní trendy. Co si obléknout tuto sezónu?

    Podzim a zima nám pomalu klepou na dveře. Je nejvyšší čas podívat se do světa módy a aktuálních módních trendů. Co...

    Martin Macourek31.8.2021
  • Styl jako módní vyjádření

    Montblanc představuje novou monochromaticky černou kolekci UltraBlack, procházející napříč všemi produktovými kategoriemi. Vzdává hold dědictví značky a oslavuje charakteristické atributy spojené...

    Jan Pešek27.8.2021
  • Drobná kabelka Macaron Grand ORO s puncem exkluzivity

    Stávající kolekce menších kabelek Macaron Grand se stříbrným kováním dospěla ke zlatu. Změnou jednoho malého detailu se produkt z dílny ateliéru...

    Marek Zelený26.8.2021
  • Zářijový Top Class oslní elegancí

    Aktuálně připravované číslo magazínu Top Class vás přenese do inspirativního a vysoce tvůrčího prostředí. Na zářijové obálce totiž zazáří talentovaná česká...

    Karolína Steinbergerová20.8.2021
  • Butik Victorinox otevřel v centru Prahy

    Světoznámá švýcarská značka Victorinox otevřela ve spolupráci s hodinářstvím Koscom monobrand butik v samotném srdci Prahy. Prodejna nabízí rozmanitý sortiment produktů...

    Marek Zelený18.8.2021
  • Upravená chodidla nejsou jen o kráse!

    Nehezký bolestivý útvar na kůži, který dokáže potrápit při každém kroku, si většinou způsobíme sami – nevhodnou obuví či nedostatečnou péčí...

    Martin Macourek15.8.2021
  • Kolekce psacích per Montblanc Writers Edition Sir Arthur Conan Doyle

    Ve své letošní limitované kolekci psacích per Writers Edition vzdává Montblanc poctu literárnímu odkazu jednoho z nejvlivnějších spisovatelů 19. a 20....

    Jan Pešek12.8.2021
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.