Dosavadním vrcholem spolupráce tuzemské značky Diamonds International Corporation se světem sportu bylo zhotovení naprosto ojedinělých edicí limitovaných diamantových hodinek pro hráče Davisova poháru. Na to navázalo také focení luxusní kolekce pro novou reklamní kampaň D.I.C. „edice limitovaných luxusních diamantových hodinek“, a to za osobní účasti Radka Štěpánka a Tomáše Berdycha s produkty značky.
Hodinky, jejichž výrobu osobně inicioval Radek Štěpánek, jsou vázané přímo k českému daviscupovému úspěchu. Tento úspěch navíc v loňském roce obhájili. Limitovaná edice, jejíž počet 32 kusů symbolizuje roky uplynulé od prvního vítězství tehdejšího Československa. Typickým znakem každého kusu je symbol Davisova poháru a gravírovaný podpis hráče na diamanty zkrášleném číselníku.
Na rubu pouzdra je pak vyznačen 100. ročník soutěže. Pro svůj nápad získal Radek Štěpánek také spolubojovníka Tomáše Berdycha. Jeho edice se kromě barvy a podpisu na číselníku liší i provedením pásku typu modrý aligátor s červeným prošitím. Celé hodinky jsou v duchu české trikolóry.
Část výtěžku z prodeje hodinek limitované edice Štěpánek bude věnována Nadaci Pohyb bez pomoci, kterou založil profesor Pavel Kolář. A právě jemu Radek Štěpánek – podle vlastních slov – vděčí za možnost pokračovat v úspěšné tenisové kariéře. Část výtěžku z prodeje druhé limitované edice Berdych bude věnována Nadačnímu fondu Tomáše Berdycha. Oba modely jsou stále v nabídce značky, a jsou vystaveny v showroomu společnosti v ulici Široká.