Sociální sítě
Nahoru

LOUIS VUITTON SERIES 4

Nejnovější reklamní kampaň Louis Vuitton Series 4 kolekce jaro-léto 2016 pokračuje ve vizuálním dialogu několika umělců a uměleckých stylů, stejně jako tomu bylo i u předeších Series. Triptych, kde každá část navazuje na ty další, je příběhem ženské hrdinky, která svojí osobností inspirovala Nicolase Ghesquièra, francouzského designéra a současného ředitele módního domu Louis Vuitton. Autory nejnovější série jsou Juergen Teller, Bruce Weber a Square Enix, japonský tvůrce videoher a komiksů manga. Každý z nich zde nabízí svůj pohled na múzy nové éry.

Hrdinka Juergena Tellera

Siluety postav na pozadí čisté modré oblohy nad floridským Miami odrážejí světlo, snad jakoby  měly kolem sebe silové pole, což je činí nadpozemsky charismatické. Mezi nimi je i Doona Bae, nová hrdinka značky Louis Vuitton. „Korejskou herečku Doonu Bae jsem objevil ve sci-fi filmu The Host. Zaujal mě její charakter a tajuplná krása. Všechny filmové postavy, které ztvárnila, jsou něčím zvláštní – například šampionka v lukostřelbě a skvělá boxerka (ve sci-fi televizním seriálu Sense8) nebo hrála také nafukovací pannu (ve filmu Air Doll). Fascinuje mě její schopnost transformace, a když jsem navrhoval tuto kolekci, tak byla mojí inspirací. Vyzařuje z ní síla a zároveň cit pro umění, což dokonale ladí s hodnotami naší značky,“ uvedl Nicolas Ghesquière.

DEI 440x285 F-S4 DP1 INTL_BD

Lightning: Virtuální hrdinka

Jmenuje se Lightning a pohybuje se mezi několika fantaskními světy. Pátrá po své sestře, kterou unesli. Její síla a odvaha jí pomáhají procházet jednou zkouškou za druhou. Lightning je v očích Louis Vuitton tak trochu jinou hrdinkou. Bylo přirozené, že brand bude chtít probádat i nekonečné možnosti, které skýtá virtuální svět. Právě proto si značka vybrala tuto postavu, která ztělesňuje esenci silné ženy. Lightning je hlavní postavou kultovní série videoher Final Fantasy, které inspirovaly více než 100 milionů hráčů z celého světa. A nyní dominuje v galaxii Louis Vuitton. Tato značka vždy posouvala hranice toho, co je možné v realitě i ve snu. Reálná, virtuální, vtělená, metaforická: Lightning je produktem fantazie studia Square Enix. Lightning je ztělesněním imanence – toho, co se odehrává výhradně v mysli – ve světě zítřka.

DEI 440x285 F-S4 DP5 INTL_BD

Je očividné, že kolekci dominuje estetika videoher. Když uvážíme, že hrdinka má být žena, která je odvážná a jejíž činy se stanou legendárními a ona ikonou –  tak je celkem nasnadě, že i virtuální postava z videohry naplňuje základní principy filosofie naší značky. Lightning je dokonalým avatárem globální, heroické ženy, která žije ve světě, kde sociální sítě a komunikace jsou již nedělitelnou součástí našich životů. Je také symbolem nové vizuální estetiky. Jak vytvořit obraz, který jde za hranice principů klasické fotografie a designu? Lightning je první vlaštovkou nové epochy exprese.“ Nicolas Ghesquière

Hrdinka Bruce Webera

Superžena na snímcích od Bruce Webera, který je známý svojí schopností zachytit vitalitu mládí, má mnoho tváří. V Tampě, nadčasovém města na západním pobřeží Floridy, se skupina dívek vydává do ulic s ještě nedospělou důležitostí, která je typická pro tento věk – věk, kdy si myslíte, že vám patří svět. Mezi nimi je i Jaden Smith, mladá hrdinka nové generace, která si cení především originálního osobního stylu.

Jen Bruce Weber dokáže zachytit energii skupiny – tu harmonickou živost. Proč v této kampani účinkuje Jaden Smith? Jaden je zástupcem generace, která asimilovala podstatu skutečné svobody – takové, která je prostá manifestu, kde se nikdo neptá na pohlaví. Jaden si stejně klidně oblékne sukni – jako žena, která si před kdysi dávno sama dala povolení obléknout se do pánského trenčkotu nebo smokingu. Jaden Smith vypovídá zajímavé věci o integraci globálního šatníku. Našel instinktivní rovnováhu a jeho mimořádný postoj se stává novým standardem. To bylo pro mě při navrhování této kolekce velkou inspirací.“ – Nicolas Ghesquière

DEI 220x285 F-S4 SP8 INTL_BDReklamní kampaň kolekce jaro-léto 2016 se objeví v lednových vydáních prestižních světových magazínů. Reklamní snímky doplní dva krátké filmy, které pro kampaň vytvořili dva autoři fotografií. Ty budou ke shlédnutí online a v aplikaci Louis Vuitton Pass.

 

 

Více z rubriky Dámský svět

  • Modest fashion propojující světy

    Dílo návrhářky Mirky Talavaškové je synonymem čistých linií a modest stylu. Mezníkem se stala klientka, která se kvůli práci stěhovala do...

    Marek Zelený9.9.2020
  • Gabriela Milfortová radí: Když nevíš, řekni „ano“

    Když nevíš, řekni „ano“. Tímto souvětím by příspěvek mohl skončit. Sice bychom se dopustili radikálního zjednodušení, ale někdy je to právě...

    Marek Zelený26.8.2020
  • KARA LAB pod taktovkou Jana Černého

    Tradiční česká módní značka KARA zažívá renesanci. Její nový kreativní ředitel Jan Černý zcela přetransformoval obchod v pražské Maiselově ulici na...

    Marek Zelený17.8.2020
  • Speciální „capsule“ kolekce kabelek Serpenti

    Římská luxusní značka, mladá a talentovaná tokijská designérka a nejslavnější had na světě. Bvlgari a Yoon, brilantní žena v čele nové...

    Marek Zelený11.8.2020
  • Smysl pro dobrodružství

    Podzim je za dveřmi a studio PBG přichází s novou kolekcí, která je smyslná, ženská, sebejistá a dobrodružná. Proč? Protože právě...

    Karolína Steinbergerová11.8.2020
  • Lněné sukně na míru s ručně tkaným pásem

    Značka Ecstatic Travel představuje krásné lněné sukně v mnoha barvách, doplněné o ručně tkané pásy z Bhútánu. Každá sukně je šitá...

    Jan Pešek23.6.2020
  • Limitovaná kolekce Runway

    Přeneste se do vzrušujícího světa módní přehlídky. Módní značka Pietro Filipi v letošní kolekci jaro/léto 2020 představila exkluzivní limitovanou kolekci Runway,...

    Marek Zelený8.6.2020
  • Červená je pro mě nová černá: Kateřina Geislerová

    Je jednou z mála českých návrhářek, kterým se podařilo uspět v Paříži. Vrátila se do Prahy, kde má nyní již několik...

    Karolína Steinbergerová21.5.2020
  • Rowenta odhalila novinky pro domácí péči o vlasy

    Značka Rowenta přichází s exkluzivní řadou Ultimate Experience pro dokonalou úpravu vlasů. Seznamte se s profesionální žehličkou, rotačním kulmofénem a vysoušečem...

    Marek Zelený5.5.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.