Sociální sítě
Nahoru

Fotomodelka Adrienne Jüliger tváří kampaně DKNY 2016

dknyss16-fashion01-dps

Snaha zobrazit na fotografiích nové jarní kampaně DKNY 2016 „pravou DKNY ženu“, byla korunována úspěchem. Mladinká modelka a fotomodelka Adrienne Jüliger, která se stala tváří brandu, totiž ztělesňuje na fotografiích od Lachlana Baileyliho tu pravou nevinnost, kombinovanou s ryze ženskou nepřehlédnutelností.

dknyss16-backcover01-sp

 

Kampaň určená pro jaro 2016 je vůbec prvním počinem nových kreativních ředitelů módního domu DKNY – Maxwella Osborna a Daoa-Yi Chowa. Myšlenka, že moderní DKNY žena nosí takové oblečení, které jí umožňuje stát se středem zájmů a přesně definuje její myšlenky i činy, ztělesňuje novou silnou generaci žen, které zobrazuje skrze jejich emoce a komplikovanost. Multidimenzionální ženy žijí s modely od Donny Karan v dokonalé symbióze.

img-7338-lo

Více z rubriky Dámský svět

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.