Sociální sítě
Nahoru

Jedinečná vůně Porsche Design Palladium

Novinka značky Porsche Design se soustředí na aromatické, svěží a kořeněné tóny – vzácné, výrazné a futuristické. Představuje dynamickou symbiózu sportovního DNA značky a hi-tech metalické barvy Palladium. Vůně byla inspirována stejnojmenným prvkem se symbolem Pd a atomovým číslem 46. Tento vzácný a lesklý kov objevil v roce 1803 William Hyde Wollaston. Pojmenoval ho po asteroidu nesoucím jméno řecké bohyně Pallas Athény. Ta přívlastek „Pallas“ získala, když při dětských hrách omylem sťala nymfu Pallas a na její počest nosila její jméno.

Porsche-parfem-5_LOWVůně samotná je spojením sportovních citrusových tónů a aromatických složek s unikátní složkou, která zajišťuje, že vůně je elektrizující: Polygonum. Tento přírodní aldehyd, má schopnost vázat přírodní aromatické složky s touto hi-tech molekulou. Dle legendy vietnamského léčitelství reprezentuje sílu a ochranu. Tato vůně je odvážným, současným a energickým výtvorem. Další složka – Amber Xtreme, ambrově dřevitá ingredience, vůni zvýrazňuje.

Jednoduchý, futuristický flakón byl navržen legendárním studiem Porsche Design v Zell am See v Rakousku a dokonale ztělesňuje Porsche Design styl. Je funkční, kvalitní, elegantní. Jak vůně Titan, tak i Palladium mají unikátní aplikační mechanismus, kdy se flakón nestlačuje z vrchu, ale ze stran. Flakón je vyroben ze slitiny Zamak, která ho chrání před poškozením světlem.

EdT 30ml   1349Kč

EdT 50ml   1899Kč

EdT 100ml 2449Kč

Složení:

Hlava: mandarinkový olej, polygonum, kardamom

Srdce: pelargónie, levandulový olej, ozonické tóny

Základ: cedrový olej, pačuli olej, amber Xtreme

PD TitanPánská vůně Porsche Design Titan, na světovém trhu uvedená v roce 2012, symbolizuje moc, mužnost, současnost, nezničitelnost a nadčasovost. Tato citrusově dřevitá, pánská vůně je určena sofistikovanému, sebejistému, uvolněnému a elegantnímu muži.

EdT 30ml 1349Kč

EdT 100ml 2449Kč

Složení:

Hlava: grapefruit, černý pepř, lístky máty peprné

Srdce: bazalka, levandule, pelargónie

Základ: cedr, ambrové dřevo, pižmo

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.