Společnost Heineken představila novou limitovanou edici lahví a dárkovou sadu jakožto první aktivitu v rámci partnerství s amsterdamským Muzeem Vincenta van Gogha (Van Gogh Museum). Společnost vytvořila unikátní ilustrovaný design pro svou vlajkovou značku Heineken, jehož předlohou je nejslavnější van Goghovo dílo, obraz Slunečnice z roku 1889. Lahve z kolekce „Sunflower Collection“ jsou k zakoupení v muzejní restauraci a baru v Amsterdamu. V České republice tato kolekce zatím uvedena nebude.
První významnou výstavou, kterou společnost Heineken podporuje, je expozice „Easy Virtue: Prostitution in French Art (1850 – 1910)”, jejíž vernisáž proběhne 19. února. Expozice zachycuje Paříž ke konci 19. století, kdy tam značka Heineken na Světové výstavě v roce 1889 získala Zlatou medaili. Mezi centra dění tehdy ve městě nad Seinou patřil i slavný noční klub Folies-Bergère. Nejednalo se pouze o oblíbené místo mnoha umělců, ale také o první noční klub v Paříži nabízející pivo Heineken.
Axel Rüger, ředitel Muzea Vincenta van Gogha, dodává: „Jsme nesmírně hrdí, že můžeme se značkou Heineken spolupracovat. Díky svému svěžímu designu a osvěžujícímu obsahu představuje kolekce Slunečnice radostné přivítání jara. Značka Heineken a Muzeum Vincenta van Gogha oslovují ty, kteří si život umí užívat plnými doušky.“