Butiky | 31.5.2016 | Eva Karlasová

Zákazníci v roli módních návrhářů

Italský módní dům Gucci spustil ve svém vlajkovém milánském butiku na via Montenapoleone DIY program, v jehož rámci mají spotřebitelé šanci projevit skryté umělecké nadání. S nápadem přišel kreativní ředitel značky Alessandro Michele, který prostřednictvím nové aktivity vyjadřuje svou oblíbenou filozofii – ta by se ve zkratce dala vyjádřit tak, že oblečení vždy nějakým způsobem reprezentuje aktuální pocity a rozpoložení svého nositele.

Zmiňovanou touhu po sebevyjádření mohou zákazníci milánského butiku naplnit přidáváním různých výšivek, obrub či monogramů na oblíbený model kabelky Gucci. Na výběr mají z mnoha různých motivů, mezi něž patří například motýli, ještěrky, včely, vážky, hadi, růže a pivoňky. Kreativní program se z milánského butiku postupně rozšíří do celého světa a kromě kabelek do DIY portfolia přibudou také tenisky, boty, ready-to-wear kousky a pánské výrobky na zakázku.

Gucci DIY

Gucci DIY

Související články
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz