Italský módní dům Gucci spustil ve svém vlajkovém milánském butiku na via Montenapoleone DIY program, v jehož rámci mají spotřebitelé šanci projevit skryté umělecké nadání. S nápadem přišel kreativní ředitel značky Alessandro Michele, který prostřednictvím nové aktivity vyjadřuje svou oblíbenou filozofii – ta by se ve zkratce dala vyjádřit tak, že oblečení vždy nějakým způsobem reprezentuje aktuální pocity a rozpoložení svého nositele.
Zmiňovanou touhu po sebevyjádření mohou zákazníci milánského butiku naplnit přidáváním různých výšivek, obrub či monogramů na oblíbený model kabelky Gucci. Na výběr mají z mnoha různých motivů, mezi něž patří například motýli, ještěrky, včely, vážky, hadi, růže a pivoňky. Kreativní program se z milánského butiku postupně rozšíří do celého světa a kromě kabelek do DIY portfolia přibudou také tenisky, boty, ready-to-wear kousky a pánské výrobky na zakázku.