Sociální sítě
Nahoru

Značka Blažek představila novou tvář kampaně

Ve čtvrtek dne 23.6.2016 se v prostorách značkové prodejny Blažek na Václavském náměstí uskutečnilo představení nové kolekce Blažek pro sezonu podzim/zima 2016. Spolu s novou kolekcí, která vznikla pod taktovkou designerského dua Jany Kuťkové a Věry Jakubíčkové, došlo k navázání spolupráce s francouzským modelem Ryadem Slimanim.

Blazek_Prezentace nove kolekce PZ 2016_02Ten se představí v roli oficiálního modela a nahradí dosavadní tvář kampaně, Leoše Mareše. „Spolupráci s Leošem Marešem hodnotíme velice kladně a vážíme si toho, že trvala celkem 4 sezony. Se vznikem nové kolekce jsme se však rozhodli pro změnu. Tváří aktuální kolekce podzim/zima 2016 nebude populární a všeobecně známá tvář, jakou byl Leoš, ale profesionální model. Volba padla na Franzouze Ryada Slimaniho, který podle nás zosobňuje muže, pro které jsme naši kolekci vytvářeli,“ vysvětluje Ladislav Blažek.

ILH_08, foto Ilja HubalekZbrusu nová kampaň bude doprovázena  fotografiemi od Ilji Hubálka a videem z dílny režiséra Jakuba Jahna, které vzniklo v prostorách společnosti Socialbakers v pražském Karlíně a veřejnosti bude představeno v druhé polovině srpna tohoto roku. Blažek bude kromě jiného i nadále pokračovat ve spolupráci s úřadujícími mistry Synot ligy, fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, které obléká.

ILH_02, foto Ilja HubalekNovinkou je však navázání exkluzivní spolupráce s Porsche Inter Auto CZ, výhradním dovozcem luxusní značky Porsche, pro jejichž klienty značka vytvořila dva exkluzivní designy košil na míru. Oficiální představení kolekce podzim/zima 2016 se po celou dobu neslo v uvolněném duchu a přítomní hosté měli možnost degustovat italská vína a ochutnat barbecue od mistra světové kuchyně Daniela Govoniho.

Více z rubriky Pánský svět

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.