Sociální sítě
Nahoru

OMEGA A KAMPAŇ PRO RIO 2016

Omega, oficiální časomíra olympijských her zahájila mezinárodní kampaň pro letní olympijské hry Rio de Janiero 2016. Sny sportovců, to je téma série tištěných, maloobchodních, digitálních a televizních upoutávek zahrnující čtveřici olympijských ambasadorů značky: Michaela Phelpse, Chada Le Close, Sergia Garciu A Jessicu Ennis-Hillovou. Celou kampaní prostupuje hlavní titulek: Měříme olympijské sny od roku 1932“. Toto tvrzení odráží dlouhou historii časomíry na olympijských hrách a oddanost všem sportovcům, kteří svými výkony usilují o slávu.

OMEGA_ad_campaign_Jessica-Ennis-HillOmega se na olympijských hrách v Riu zhostí svých časoměřičských povinností již po dvacáté sedmé. Za uplynulých osmdesát čtyři let OMEGA vyvinula a zdokonalila veškeré vybavení, na němž závisí skóre každého atleta. Výsledky jsou nyní zaznamenávány s ohromující přesností. Pro závodníky, kteří staví své šance i kariéru na každé vteřině, znamená Omega důvěryhodné jméno.

OMEGA_ad_campaign_Chad-Le-ClosUpoutávky byly vytvořeny v designu dvojité expozice. Vrstvený motiv umožňuje divákům nahlédnout do mysli atletů a sledovat, jak se rodí jejich sny a co jim dodává motivaci k mimořádným výkonům. Tvářemi kampaně jsou čtyři olympionici. Britská sedmibojařka Jessica Ennis-Hillová, španělský golfista Sergio Garcia, jihoafrický plavec Chad le Clos a americký plavec Michael Phelps byli zvoleni jako hlavní postavy každé reklamy. Tři z nich jsou zlatí medailisté v čele s Phelpsem, coby nejúspěšnějším olympionikem všech dob. Věrohodná ukázka toho, že sny se mohou naplnit.

OMEGA_ad_campaign_Michael-PhelpsPíseň „Hall of Fame“ od skupiny The Script byla pro televizní vysílání upravena a nově nazpívána malým chlapcem, aby vystihla sny, jež pohání mnoho atletů již od dětství. To potvrdil Michael Phelps v průběhu natáčení, když se svěřil: „Myslíte, že jsem tušil, kde budu nyní, když jsem v roce 2000 začal tuto kariéru? Ne. Ale snil jsem o tom. Věřil, že to mohu dokázat a nikdy se nevzdal. Bylo mi patnáct, když jsem si sedl se svým agentem a řekl mu, že chci změnit svět sportovního plavání.“

OMEGA_ad_campaign_Sergio-Garcia

Více z rubriky Celebrity

  • Klenot pražské Sparty si zamiloval Seiko

    Stává se velmi často, že slavní sportovci spojují svou tvář s módními či hodinářskými brandy, jejichž atmosféře není vůbec obtížné propadnout....

    Jan Lidmaňský15.4.2020
  • Nové hodinky Omega pro Jamese Bonda

    Tradiční švýcarská značka Omega uspořádala v New Yorku společenskou akci k uvedení nových hodinek pro Jamese Bonda. Událost, na které byla...

    Jan Pešek6.12.2019
  • Úspěšný kulturista Jiří Procházka ve světě investic a hodinek

    Realita je krutá. Mnoho profesionálních sportovců nemyslí na budoucnost a většinu získaných prostředků utratí takřka ihned. V okamžiku, kdy jejich kariéra...

    Jan Pešek10.5.2019
  • Fotbalista roku Tomáš Vaclík se stal tváří TAG Heuer

    Úspěšný fotbalista spojil své jméno se značkou, kterou v dobách své největší slávy podporovaly hvězdy jako portugalský fotbalista Cristiano Ronaldo, ruská...

    Jan Pešek29.3.2019
  • Jan Pokorný: Muž za úspěšným veletrhem SEW

    V Ženevě právě skončily velké veletrhy hodinek, jako je Salon International de la Haute Horlogerie – SIHH či WPHH a malé...

    Jan Lidmaňský24.1.2019
  • David Beckham a elegantní Tudor

    Se jménem Glamour Double Date odhalila na oblibě rostoucí hodinářská značka Tudor na sklonku loňského roku svůj další počin. Ten pro...

    Jan Pešek20.1.2019
  • Radek Štěpánek má rád hodinky s příběhem

    O českém tenistovi Radku Štěpánkovi je dobře známo, že je velkým milovníkem hodinek. Když se tedy v holdingu Czechoslovak Group, do...

    Jan Pešek5.12.2018
  • Hublot spojuje legendy

    Fotbalová legenda Pelé a mladá fotbalová ikona Kylian Mbappé, kteří se spolu poprvé spojili až na sociálních sítích během fotbalového Mistrovství...

    Marek Zelený2.11.2018
  • Radek Štěpánek a výjimečné Primky

    Významný český tenisový hráč Radek Štěpánek získal hodinky Prim ze speciální edice Orlík 2018. Ty byly, vyrobené přímo pro příležitost slavnostního...

    Jan Pešek20.10.2018
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.