Sociální sítě
Nahoru

DYLAN BLUE EAU DE TOILETTE: Nová pánská vůně z dílny VERSACE

Moderní fougèrová kompozice s nezaměnitelným podpisem propojuje v unikátním stylu nejvzácnější z ingrediencí s nejnovější generací vonných molekul. Úvod patří báječně autentickému mixu kalábrijských citrónů, bergamotu a grapefruitu v kombinaci s intenzivní nótou fíkových listů ponořených do aquatické hlubiny dodávající vůni na neopakovatelné středomořské svěžesti.

Versace_DylanBlue_BathLine

Lístky fialek s černým pepřem potvrzují mimořádně mužné vyznění, které spolu se sofistikovaným dřevitým akordem ambroxu, papyru a přírodního pačuli dominují silnému a pulzujícímu srdci vůně. Se základem přichází hřejivá smyslnost vyjádřená pomocí fazolek tonka, vzácného šafránu a doteku pyrogenu. Klíčovou roli ale hraje především prvotřídní pižmo s jemně mineralizujícím podtextem, které potvrzuje intenzivně vášnivé vyznění unikátní pánské vůně.

Australia_Sunday Style_406 MM1_6231 Kodak PlusX 125

„Courtesy of Versace“

Flakón uhrane na první pohled

Strážce vonného pokladu plného vibrujících tónů zaujme na první pohled svým jednoduchým maskulinním tvarem a kombinací oslnivě modré a zlaté barvy. Stroze vyrýsované linie dokonale kontrastují s bohatě zdobenou hlavou Medúzy – ikonického symbolu módního domu Versace. Kolorované sklo v modrém tónu evokuje vše, co si spojujeme se Středozemním mořem a kulturou s ním spjatou. Výsledkem je moderní osvěžující a lehce svůdná „pozvánka“ k intenzivnímu prožitku skrytému uvnitř.

„Courtesy of Versace“

Tělová linie

Vlastní vůni skvěle doplňuje tělová linie obsahující vodu a balzám po holení, parfémovaný deodorant a deo stick a parfémovaný sprchový gel. Celá linie exkluzivních přípravků je určena ke komplexní každodenní péči o mužskou pleť. Má zjemňující a osvěžující účinek na pokožku, kterou nejen dovede dokonale ošetřit, ale zároveň ji i příjemně provoní smyslně svěžími tóny Versace Dylan Blue.

150831-0049_1

„Courtesy of Versace“

Kampaň, která stojí za pozornost

Proslulý americký fotograf Bruce Weber se po letech vrací ke spolupráci s módním domem Versace a je autorem kampaně k nové pánské vůni Dylan Blue. Její televizní část je pojata jako černobílý film, kde se vyskytuje jediná barva – modrá. Nepřehlédnutelného sebevědomého muže zahaleného do oblaku cigaretového kouře či jedoucího na silné motorce potkáváme v životem tepajících ulicích moderního města. Jde o typického muže Versace – s vyrýsovanými svaly, smělým pohledem a smyslností prýštící doslova z každé buňky jeho těla. Nelze mu odolat – o čemž se přesvědčí i hrdinka s na první pohled chladně andělskou tváří slavné modelky Gigi Hadid korunovanou blond kadeřemi.  Její zdánlivá odtažitost dostává při setkání s mužem Versace vážné trhliny…

versace dylan blue_100mlNeméně mužné a originální vyznění má i tisková kampaň, kterou charakterizují slova jako vášeň, láska a touha spolu s nadějí, že se dočkají odpovědi.

 

Linie, která bude dostupná jen ve vybraných parfumériích

Eau de Toilette Nat. Spray   30 ml   1.349,- Kč

Eau de Toilette Nat. Spray   50 ml   1.799,- Kč

Eau de Toilette Nat. Spray 100 ml   2.349,- Kč

After Shave Lotion  100 ml   1.549,- Kč

After Shave Balm  100 ml   1.199,- Kč

Perfumed Deo Nat. Spray 100 ml   1.349,- Kč

Deodorant Stick    75 ml      799,- Kč

Perfumed Bath & Shower Gel 250 ml   1.029,- Kč

 

Více z rubriky Kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.