Sociální sítě
Nahoru

DYLAN BLUE EAU DE TOILETTE: Nová pánská vůně z dílny VERSACE

Moderní fougèrová kompozice s nezaměnitelným podpisem propojuje v unikátním stylu nejvzácnější z ingrediencí s nejnovější generací vonných molekul. Úvod patří báječně autentickému mixu kalábrijských citrónů, bergamotu a grapefruitu v kombinaci s intenzivní nótou fíkových listů ponořených do aquatické hlubiny dodávající vůni na neopakovatelné středomořské svěžesti.

Versace_DylanBlue_BathLine

Lístky fialek s černým pepřem potvrzují mimořádně mužné vyznění, které spolu se sofistikovaným dřevitým akordem ambroxu, papyru a přírodního pačuli dominují silnému a pulzujícímu srdci vůně. Se základem přichází hřejivá smyslnost vyjádřená pomocí fazolek tonka, vzácného šafránu a doteku pyrogenu. Klíčovou roli ale hraje především prvotřídní pižmo s jemně mineralizujícím podtextem, které potvrzuje intenzivně vášnivé vyznění unikátní pánské vůně.

Australia_Sunday Style_406 MM1_6231 Kodak PlusX 125

„Courtesy of Versace“

Flakón uhrane na první pohled

Strážce vonného pokladu plného vibrujících tónů zaujme na první pohled svým jednoduchým maskulinním tvarem a kombinací oslnivě modré a zlaté barvy. Stroze vyrýsované linie dokonale kontrastují s bohatě zdobenou hlavou Medúzy – ikonického symbolu módního domu Versace. Kolorované sklo v modrém tónu evokuje vše, co si spojujeme se Středozemním mořem a kulturou s ním spjatou. Výsledkem je moderní osvěžující a lehce svůdná „pozvánka“ k intenzivnímu prožitku skrytému uvnitř.

„Courtesy of Versace“

Tělová linie

Vlastní vůni skvěle doplňuje tělová linie obsahující vodu a balzám po holení, parfémovaný deodorant a deo stick a parfémovaný sprchový gel. Celá linie exkluzivních přípravků je určena ke komplexní každodenní péči o mužskou pleť. Má zjemňující a osvěžující účinek na pokožku, kterou nejen dovede dokonale ošetřit, ale zároveň ji i příjemně provoní smyslně svěžími tóny Versace Dylan Blue.

150831-0049_1

„Courtesy of Versace“

Kampaň, která stojí za pozornost

Proslulý americký fotograf Bruce Weber se po letech vrací ke spolupráci s módním domem Versace a je autorem kampaně k nové pánské vůni Dylan Blue. Její televizní část je pojata jako černobílý film, kde se vyskytuje jediná barva – modrá. Nepřehlédnutelného sebevědomého muže zahaleného do oblaku cigaretového kouře či jedoucího na silné motorce potkáváme v životem tepajících ulicích moderního města. Jde o typického muže Versace – s vyrýsovanými svaly, smělým pohledem a smyslností prýštící doslova z každé buňky jeho těla. Nelze mu odolat – o čemž se přesvědčí i hrdinka s na první pohled chladně andělskou tváří slavné modelky Gigi Hadid korunovanou blond kadeřemi.  Její zdánlivá odtažitost dostává při setkání s mužem Versace vážné trhliny…

versace dylan blue_100mlNeméně mužné a originální vyznění má i tisková kampaň, kterou charakterizují slova jako vášeň, láska a touha spolu s nadějí, že se dočkají odpovědi.

 

Linie, která bude dostupná jen ve vybraných parfumériích

Eau de Toilette Nat. Spray   30 ml   1.349,- Kč

Eau de Toilette Nat. Spray   50 ml   1.799,- Kč

Eau de Toilette Nat. Spray 100 ml   2.349,- Kč

After Shave Lotion  100 ml   1.549,- Kč

After Shave Balm  100 ml   1.199,- Kč

Perfumed Deo Nat. Spray 100 ml   1.349,- Kč

Deodorant Stick    75 ml      799,- Kč

Perfumed Bath & Shower Gel 250 ml   1.029,- Kč

 

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.