Berlínská firma Thomas Henry patří k předním producentům kvalitních toniků a limonád. Od roku 2010 vyrábí ochucené toniky a limonády s příchutí třešně, manga, bezinky nebo zázvoru. Svou pestrou nabídku Thomas Henry rozšiřuje o suchou variantu toniku se sníženým obsahem cukru, známého jako Slim Tonic. „Thomas Henry reaguje na stále sílící zájem o nízkokalorické a hlavně suché nápoje, který je markantně cítit například v Anglii, Irsku, ale také u nás. Suchý slim tonic se navíc perfektně hodí do koktejlů, například s ginem nebo i fernetem spiced chutná výborně, ” vysvětluje Alexander Suja, marketingový ředitel ze společnosti Premier Wines & Spirits, která je výhradním distributorem produktů Thomas Henry pro Českou republiku a Slovensko.
Slim Tonic je jedenáctým produktem v rozmanitém portfoliu Thomas Henry. Jeho recepturu vytvořili dva uznávaní baroví specialisti a barmani Phum Sila-Trakoon a Arnd Henning Heissen. Mezi ingrediencemi figurují kromě chininu a přírodní minerální vody pramenů ze Severního Porýní-Vestfálska také bergamot, černý pepř a mořská voda. „Novinka ztělesňuje vhodnou a lehce pitelnou volbu pro znalce ginů. Je suchý a nechává destilát vyniknout se vším všudy. I přes velmi nízký podíl kalorií se dá označit za aromatický a výrazný tonik,“ dodává Alexander Suja. Pikantní Slim Tonic se stříbrnou etiketou obsahuje minimální množství cukru, pouze 2,8 g na 100 ml. Na trhu se tak v současnosti řadí mezi toniky s nejmenším podílem cukru.