V barokních prostorách Kaiserštejnského paláce se v rámci Unique Business Zone 2016 (dříve Unique Fashion Week) uskutečnila módní přehlídka pánské oděvní značky Blažek. V hlavní roli se představily kvalitní materiály od předních italských výrobců Cerruti, Vitale Barberis či Candiani. Jednotlivým outfitům dominovaly vyštíhlené siluety se zkrácenými délkami, nápadité vzory a barevné kombinace v různých odstínech modré, oranžové, hnědé či burgundy.
U příležitosti prvního ročníku fashion projektu, který propojuje podnikání s módou, luxusem a designem, prezentovala značka Blažek kolekci podzim/zima 2016. „Kolekce je tzv. šitá na míru všem mužům, kteří vyznávají eleganci, mají smysl pro detail a ve svém volném čase chtějí stále působit sebevědomě a nezávisle,“ říká zakladatel a majitel značky Ladislav Blažek.
Módní show začala za zvuku klavírního doprovodu. Na modelech byly k vidění formální oděvy, které postupně přecházely do roviny casual. Formální část kolekce reprezentovaly obleky z vlněných materiálů, obleky s vestami z tvídových materiálů a dvouřadá saka, inspirovaná vojenskou uniformou. Nechyběly košile s nápaditějšími vzory, elegantní pláště z odlehčené vlny a doplňky, například v podobě černé aktovky s krokodýlím vzorem.
Casual kolekci tvořily klasické jeansy s trojitým proševem, kalhoty chinos a saka z čisté vlny. Novou módní záležitostí jsou dvouřadé neformální pláště s tradičním vzorem tartanu a rybí kosti a funkční bundy s límečkem, které nahrazují sako. Look ve stylu nedbalé elegance doplňuje kvalitní kožená obuv ve variantě kotníkových sneakers či semišových boots z hladké i broušené kůže.
Nová kolekce potvrdila, že je značka Blažek dokonalým spojením osobitého stylu, elegance a nadčasového pojetí módy. V závěrečném defilé se za potlesku představila Jana Kuťková, designérka značky Blažek.