Značka Lacoste, známá pro svůj elegantně-sportovní styl, představila v Paříži novou vůni L’HOMME LACOSTE. Ta má oslavit a vzdát poctu svému zakladateli, Renému Lacostovi.
René Lacoste byl vášnivým tenistou a úspěšným vynálezcem. Na tenisových kurtech působil vždy cílevědomě, odhodlaně a vždy vytrvale bojoval až do posledního míče. Zároveň jako Francouz vždy vyzařoval šarmem a elegancí. Těmito vlastnostmi je známý i krokodýl. I proto ho hráči začali na tenisových kurtech přezdívat Krokodýl. Jednoho dne se proto obrátil René na svého přítele, aby pro něj navrhl znak krokodýla. Znak si poté našil na tričko a vznikl tak emblém, který se stal rychle motivem jeho mezinárodního renomé a dnes je ikonou, kterou zná celý svět.
K příležitosti oslavy dědictví značky – základního pilíře, který René zanechal, oslovila značka Lacoste čtyři renomované umělce s cílem vytvořit jedinečnou exhibici. Výstavu, která by prezentovala hodnoty značky a spojení muže a krokodýla. Do projektu se zapojili zcela rozdílné osobnosti – mistr v grafiti André Saraiva, šéfkuchař specializující se na dezerty Yann Couvreur, vizuální umělec Théo Mercier a studio Label Dalbin a Pfadfinderei, zaměřené na design a video produkci. Exhibice se konala v rámci uvedení nové vůně L’HOMME LACOSTE dne 28. června v Paříži a sklidila veliké ohlasy.