Sociální sítě
Nahoru

Óda na lásku z dílny Christiana Diora

Je to přesně šedesát let od chvíle, kdy se zrodila Miss Dior, překvapivá vůně plná troufalosti, která se nebála vybočovat z řady. Na květinové vyznání vonící láskou a smyslností nyní navazuje nová interpretace od Françoise Demachyho rodáka z Grasse a slavného parfuméra v jedné osobě. Právě on stvořil parfém ztělesňující sebevědomou ženu plnou života a touhy po kráse, hlavní roli v celém příběhu však svěřil nejdůležitějšímu hybateli veškerého dění: lásce.

MISS_DIOR_MAIN_BASE_V2_CUT_OUT_BIS_LR

Vytvořit vůni, jež voní jako láska, je neustálou výzvou. Složení musí být vzrušující a strhující, svým způsobem nespoutané a přitom dosažitelné. Proto jsem tvaroval květinovou stránku vůně, umocňoval sílu jejích růží, aby byla více smyslná a podmanivá. Obohatil jsem ji navíc o velmi živoucí a energizující nóty, aby byla Miss Dior okamžitě působivá a přitažlivá. Nakonec jsem eliminoval všechny temné a zemité nóty. Musela vytrysknout jako láska na první pohled. Vyznání lásky lásce,“ vysvětluje François Demachy.

MISS_DIOR_TEASER_BASE_V4_LR

Složení Miss Dior má propracované kontury smyslné a medové růže z Grasse, lemované svůdnou duší turecké damašské růže. Svěží a pronikavé citrusové nóty se snoubí s hořkým pomerančem, mandarinkou a kalábrijským bergamotem. Celé složení je okořeněno o živoucí a zjemněný růžový pepř a guyanské růžové dřevo. Delikátně vyzývavé křivky nové Miss Dior můžete obdivovat od konce srpna ve vybraných parfumeriích.

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.