Ikonická italská značka BVLGARI, která se specializuje na výrobu unikátních klenotů, hodinek i dalších neodmyslitelných doplňků spjatých s vášní pro kvalitu a výstřednost, nachystala na vánoční sezonu novou kampaň #SEEMYWISH, která pomáhá dětem.
Pokud jste o ní neslyšeli, pak se jedná o dobročinnou akci, která se zrodila z iniciativy celebrit. Právě ty natočily videa či vyfotily selfie se zavřenýma očima. Každým sdílením tohoto videa se známými tvářemi na sociálních sítích Bulgari přispějete jeden dolar do organizace Save the Children, jež pomáhá ohroženým dětem. Celkový dar této dobročinné instituci už přesáhl 70 milionů amerických dolarů. Již od roku 2009 Bulgari a Save the Children po celém světě společně pomáhají dětem, které to nejvíce potřebují, formou investic do vzdělání, rychlé humanitární pomoci, boje proti chudobě a programů pro zlepšování postavení mladých lidí ve společnosti. Prostředky, které se tímto způsobem vybraly, byly investovány do stovky projektů ve 33 zemích světa, a pomohly tak již milionům ohrožených dětí a mladých lidí.
Bulgari ale pomáhá ještě dalším projektem. Navrhla pro stejnojmennou nadaci speciální kolekci prstenů, přívěšků na krk a náramků v pro Bulgari typickém odvážném italském stylu. I z prodeje těchto šperků odchází nezanedbatelná částka na konto dětí ohrožených na životě či zdraví. Od počátku této spolupráce si některý z kousků z kolekce Bulgari pro Save the Children zakoupilo přes půl milionu lidí. Organizace Save the Children tak mohla na pěti kontinentech vyškolit 43 000 učitelů pro 900 000 dětí, zasáhnout a pomáhat při sedmi humanitárních katastrofách, zlepšit postavení 16 000 mladých lidí ve společnosti a mnoho dalšího. Značka Bulgari, kterou tento vývoj velmi těší, se rozhodla prodloužit tuto spolupráci na další tři roky, a investovat tak do budoucnosti dětí a mladých lidí po celém světě ještě více.