Sociální sítě
Nahoru

BVLGARI spouští novou kampaň #SEEMYWISH!

Ikonická italská značka BVLGARI, která se specializuje na výrobu unikátních klenotů, hodinek i dalších neodmyslitelných doplňků spjatých s vášní pro kvalitu a výstřednost, nachystala na vánoční sezonu novou kampaň #SEEMYWISH, která pomáhá dětem.

cms_simplevisual_image_6277

Pokud jste o ní neslyšeli, pak se jedná o dobročinnou akci, která se zrodila z iniciativy celebrit. Právě ty natočily videa či vyfotily selfie se zavřenýma očima. Každým sdílením tohoto videa se známými tvářemi na sociálních sítích Bulgari přispějete jeden dolar do organizace Save the Children, jež pomáhá ohroženým dětem. Celkový dar této dobročinné instituci už přesáhl 70 milionů amerických dolarů. Již od roku 2009 Bulgari a Save the Children po celém světě společně pomáhají dětem, které to nejvíce potřebují, formou investic do vzdělání, rychlé humanitární pomoci, boje proti chudobě a programů pro zlepšování postavení mladých lidí ve společnosti. Prostředky, které se tímto způsobem vybraly, byly investovány do stovky projektů ve 33 zemích světa, a pomohly tak již milionům ohrožených dětí a mladých lidí.

Bulgari ale pomáhá ještě dalším projektem. Navrhla pro stejnojmennou nadaci speciální kolekci prstenů, přívěšků na krk a náramků v pro Bulgari typickém odvážném italském stylu. I z prodeje těchto šperků odchází nezanedbatelná částka na konto dětí ohrožených na životě či zdraví. Od počátku této spolupráce si některý z kousků z kolekce Bulgari pro Save the Children zakoupilo přes půl milionu lidí. Organizace Save the Children tak mohla na pěti kontinentech vyškolit 43 000 učitelů pro 900 000 dětí, zasáhnout a pomáhat při sedmi humanitárních katastrofách, zlepšit postavení 16 000 mladých lidí ve společnosti a mnoho dalšího. Značka Bulgari, kterou tento vývoj velmi těší, se rozhodla prodloužit tuto spolupráci na další tři roky, a investovat tak do budoucnosti dětí a mladých lidí po celém světě ještě více.

Více z rubriky Dětský svět

  • Den dětí je za dveřmi

    Mezinárodní den dětí, který slavíme 1. června již 70 let, se blíží. Každý rodič se tak ocitá v situaci, ve které...

    Marek Zelený28.5.2020
  • Exkluzivní móda pro děti? Luxusní kolekce od Ivany Mentlové

    Přední česká módní návrhářka již dlouho tvoří originální kreace pod svojí zavedenou značkou IAM. Tvářemi jejích kolekcí byly v minulosti přední osobnosti...

    Alena Dušková27.11.2017
  • Peugeot Design Lab tentokráte pro děti…

    Design má v automobilovém průmyslu velmi důležité místo. Design přece prodává! Mnoho automobilek má proto celou armádu designérů, kteří kromě aut...

    Marek Zelený22.7.2016
  • RUČNĚ VYŠÍVANÁ PODZIMNÍ INSPIRACE

    Nora Lee je oděvní značkou, která ctí starodávná řemesla a dává tak vzniknou jedinečné ručně vyšívané dámské módě. Celý koncept je...

    Lucie Rohlíková7.10.2015
  • Luxusní kočárek Epic Crosswalk pro náročné maminky

    Lehká a skladná konstrukce, odpružená náprava, prostorné lůžko, otočné sezení, nastavitelné madlo, velká kola, objemný košík a samozřejmě moderní design. To...

    Marek Zelený21.11.2014
  • Šlapací hračky trošku jinak

    Rychlý pohled na Fahrradi Farfalla FFX a mohli byste si myslet, že se jedná o zvláštní edici od Ferrari. Při bližším...

    Zuzana Pokorná28.12.2013
  • Parfém Dolce & Gabbana pro nejmenší

    Už i malá princezna může mít od plenek svůj luxusní parfém. Značka Dolce & Gabbana vyvinula zcela unikátní vůni, která je...

    Hana Zejdová27.2.2013
  • Walk Safari na tuzemském trhu

    Specializací značky Walk Safari, náležící italské společnosti Elizabet, je sportovní a městská obuv pro chlapce od 2 let a teenagery do...

    Marek Zelený31.8.2012
  • Botičky Roberto Cavalli pro malé princezničky

    Pro letní sezónu a začátek podzimu připravila módní veličina Roberto Cavalli krásné dívčí baleríny. Ty jsou vyrobené z lakované kůže a...

    Marek Zelený28.6.2012
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.