Sociální sítě
Nahoru

Narciso Rodriguez a s jeho půlnoční tajemství

Bleu noir eau de parfum zachycuje smysl pro tajemství s hlubší intenzitou, aniž by na sebe přitahovala pozornost, je to vůně, kterou nelze ignorovat. Odzbrojující a velmi svůdná.“ řekl Narciso Rodriguez. Tato vůně by měla, ostatně jako bleu noir eau de toilette, kterou doplňuje, představovat smysl duality nalezenou v čisté mužské síle, hloubce a neochvějné eleganci. Bleu noir eau de parfum je odlišná kapitola v jedinečném příběhu o magnetické přitažlivosti a tajemství svádění. „Nová vůně je elegantní a přímočará, přesto je zajímavá a sexy. Tím se stává neodolatelnou a přitažlivou ve stejný čas.”

Narciso For Him bleu noir EDP 2018 100ml_3_previewBleu noir eau de parfum oslavuje smyslnost muže v bohaté kompozici vůně, která je diskrétní a zároveň silná. Podpis Narcisa Rodrigueze je zesílen smyslnými dřevěnými tóny – modrý cedr a černý eben – dále kombinovány s ambrou a vetiverem.

Flakon obsahující eau de parfum je uměleckou reinterpretací původního flakonu bleu noir. Jednoduchý obdélníkový tvar se stává vynikající iluzí vícevrstvé transparentnosti ve dvou odstínech modré. Modročerný středový obdélník je orámován tenkým okrajem zářivou petrolejově modrou. Balení je odrazem flakonu – čistě černý obdélník orámovaný bohatě modročernou barvou. Nová vůně je vytvořena Billym Vandendoorenem, mužem, který vyzařuje sebejistotu, lehkost a smyslnost.

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.