Hodinářská ikona IWC ze Schaffhausenu spustila celosvětovou reklamní kampaň s hercem Bradley Cooperem. Značka se rozhodla pro speciální prezentaci svého modelu hodinek Big Pilot Watch Edition a to s jedinou tváří. Nikdy předtím nereprezentoval ambasador jen jeden produkt. Ovšem hodinky Pilot potřebují zvláštní péči, takovou jako jsou ony sami. Motto Big Pilot’s Watch „Le Petit Prince“ zdůrazňuje apel na svobodomyslného ducha a lidi, kteří neznají omezení v životě ani jinde. Samotné vizuály z losanglelské pouště s hercem Bradley Cooperem na motorce evokují pocit svobody bez hranic. Švýcarský fotograf Marco Grob vše zachytil objektivem a dodal kampani život.
„S touto kampaní pokračujeme v důrazu na emoce a vyprávění příběhu naší značky. Nemohli jsme si představit lepšího partnera, než je Bradley, který by prezentoval naše vysoce kvalitní mechanické hodinky Pilot, rostoucímu náročnému globálnímu publiku “ Christoph Grainger-Herr, generální ředitel společnosti IWC Schaffhausen.
Celá spolupráce s oskarovým hercem se značkou IWC není žádnou novinkou. Bradley Cooper má hodinky IWC již 15 let a tak i on sám přivítal možnost stát se tváří tak významné značky hodinek. Toto partnerství bylo oficiálně zahájeno na veletrhu Salon International de la Haute Horlogerie (SIHH) v Ženevě. Tam se společnost prezentuje již tradičně a pro znalce není určitě žádným překvapením. Je jednou z předních značek v segmentu luxusních hodinek té nejvyšší řemeslné kvality, IWC vytváří mistrovská díla tzv. Haute Horlogerie s nejvyšší přesností a exkluzivním designem. Jako ekologicky a společensky odpovědná společnost se také zavázala k udržitelné výrobě a udržuje partnerství s organizacemi zabývajícími se ochranou životního prostředí. I přesto produkuje modely, které od roku 1868 patří do světové špičky.