Sociální sítě
Nahoru

Váš monogram místo loga Bottega Veneta

Bottega Veneta představuje nový koncept personalizace. Nejde cestou ostatních značek, které vám vyšijí iniciály uvnitř tašky nebo oblečení. Tato značka jde dál a rozhodla se, že jménem zákazníka, tedy počáteční písmena jména, nahradí samotné logo Bottega Veneta vpředu tašek a kabelek. Společnost si to může v klidu dovolit, protože její filosofií není, aby její výrobky prodával nápis loga vpředu, ale především jejich kvalitní nadčasové produkty, které jsou známé po celém světě i bez viditelného označení. Nový převratný způsob, jak personalizovat výrobek určitě potěší zákazníky s velkým egem nebo ty, kteří si s módou rádi hrají.

BV_init_01

Pro tento účel byla navržena speciální kolekce tašek, kde se již počítá s tím, že budou mít na přední straně iniciály zákazníka. Zjistíte, že mnoho doplňků má odvážné proužky, které pomáhají zvýraznit iniciály majitele. Kupující je mohou libovolně označit monogramem, výběr mají ze šesti sezónních barev, které doplňují design kolekce. Dokonce je možné mít iniciály vytvořené v telecí nebo krokodýlí kůži a ty jsou pak ručně přišité.

Bottega-Veneta-TanRed-Striped-Tote-Bag-Spring-2018

Tato speciální služba je připravena pro muže i ženy, a to v kolekci od malých kabelek až po velké cestovní kabely. Výroba osobního monogramu zabere asi jeden den, pokud využijete personalizaci razítkovou metodou, pokud upřednostníte kožené monogramy přišité ručně, tak musíte počkat i několik dní. Domovem této novinky značky Bottega Veneta je newyorský flag ship store, ale objednat se dá na pobočkách po celém světě.

Více z rubriky Móda

  • Podtržení dámské elegance

    Při výběru podprsenky se nenechte napálit. Poznáte, jestli vám prodavačka správně radí nebo jestli chce jen za každou cenu prodat? Cesta...

    Marek Zelený18.4.2018
  • Lesk a objem – to je, oč tu běží

    Lesklý a bohatý účes, to je sen téměř každé ženy. Docílit toho je ale někdy pěkný oříšek. Na vaše vlasy a...

    Marek Zelený16.4.2018
  • Brýle Cartir pro ženy s duší šelmy

    Exkluzivní dědictví a savoir-faire, kterými se značka Cartier historicky odlišuje od roku 1847 dodnes, je přeneseno do nové kolekce dámských brýlí...

    Jan Pešek6.4.2018
  • Boty, které rozkvetou

    Na trh přichází nová značka dámské obuvi FLOX. Boty Flox se vyznačují elegancí a stylem. Stačí vám jeden pár bot, který...

    Marek Zelený6.4.2018
  • S Liu Jo denim na míru

    V Liu Jo Store v Praze proběhl 31.března speciální workshop pro zákazníky této značky a všechny milovníky denimu. Tato značka se...

    Libka Safr5.4.2018
  • CZECH DESIGNERS MARKET BY BIBLOO na MBPFW

    Po celou dobu trvání módní události v Praze probíhá v prostorách concept storu CZECH DESIGNERS MARKET BY BIBLOO. Originální market s...

    Libka Safr21.3.2018
  • Elie Saab nejenom pro sváteční den

    Návrhář značky Elie Saab vynalezl pro vůni Elie Saab Le Parfum In White prvek absolutní ženskosti s jedinečným slibem; přinést výjimečnost...

    Marek Zelený14.3.2018
  • Shiseido inspirované sakurou

    V Japonsku se každým rokem na jaře rodí magický okamžik, kdy se poezie potkává s přírodou. Nastává období rozkvětu Sakur. Japonská...

    Marek Zelený14.3.2018
  • Lacoste se vzdala svých ikonických krokodýlů

    Značka Lacoste je známá svými polokošilemi, na kterých září jejich zelené logo ve tvaru aligátora. Není nikoho, kdo by jej neznal...

    Libka Safr7.3.2018
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.