Sociální sítě
Nahoru

Váš monogram místo loga Bottega Veneta

Bottega Veneta představuje nový koncept personalizace. Nejde cestou ostatních značek, které vám vyšijí iniciály uvnitř tašky nebo oblečení. Tato značka jde dál a rozhodla se, že jménem zákazníka, tedy počáteční písmena jména, nahradí samotné logo Bottega Veneta vpředu tašek a kabelek. Společnost si to může v klidu dovolit, protože její filosofií není, aby její výrobky prodával nápis loga vpředu, ale především jejich kvalitní nadčasové produkty, které jsou známé po celém světě i bez viditelného označení. Nový převratný způsob, jak personalizovat výrobek určitě potěší zákazníky s velkým egem nebo ty, kteří si s módou rádi hrají.

BV_init_01

Pro tento účel byla navržena speciální kolekce tašek, kde se již počítá s tím, že budou mít na přední straně iniciály zákazníka. Zjistíte, že mnoho doplňků má odvážné proužky, které pomáhají zvýraznit iniciály majitele. Kupující je mohou libovolně označit monogramem, výběr mají ze šesti sezónních barev, které doplňují design kolekce. Dokonce je možné mít iniciály vytvořené v telecí nebo krokodýlí kůži a ty jsou pak ručně přišité.

Bottega-Veneta-TanRed-Striped-Tote-Bag-Spring-2018

Tato speciální služba je připravena pro muže i ženy, a to v kolekci od malých kabelek až po velké cestovní kabely. Výroba osobního monogramu zabere asi jeden den, pokud využijete personalizaci razítkovou metodou, pokud upřednostníte kožené monogramy přišité ručně, tak musíte počkat i několik dní. Domovem této novinky značky Bottega Veneta je newyorský flag ship store, ale objednat se dá na pobočkách po celém světě.

Více z rubriky Móda

  • Abi Totre je krejčovství se srdcem

    Krejčovství, kde se šije nejen nití, ale i srdcem, to je salon Abi Totre v centru Ostravy. To patří bezesporu k...

    Libka Safr21.9.2018
  • Podzim v hadí kůži

    Pokud i vás nadchnul trend zvířecích vzorů, tak se nebojte využít jejich krásu i na doplňcích. Zvolte tuto sezónu elegantní a i trochu...

    Libka Safr3.9.2018
  • Burberry mění logo po 117 letech

    Poslední změny loga proběhly před dvaceti lety, ale takto zásadní proměna je tu vlastně poprvé po založení značky a vytvoření původního...

    Libka Safr8.8.2018
  • NY Yankees v pantoflích Gucci

    U Gucciho jsme zvyklí na polštářky lemované kožešinou či jiné výstřednosti, ovšem tím to nekončí. Módní dům nyní zavedl nový styl odkazující...

    Libka Safr6.8.2018
  • Nový trend Athleisure v pojetí Bree

    Funkční a pohodlný sportovní ‚gear‘ patří se svou jednoduchostí do našich životů už dlouho. Převládá v kancelářích, ve volném čase a...

    Libka Safr26.7.2018
  • Brit Premium by Nature: Půlpytel masa pro psy

    Společnost VAFO PRAHA inovovala svou stávající prémiovou řadu suchých krmiv pro psy Brit Premium. Na základě nových poznatků o správné výživě...

    Marek Zelený11.7.2018
  • Galerie: kolekce plavek Lisca

    Fantazie je nekonečná, vytváří tisíce kouzelných příběhů – také při navrhování a výběru plavek. Módní nařasení, síťovaná látka a bohaté doplňky...

    Marek Zelený9.7.2018
  • Nejdražší bunda na světě za 92 milionů

    Bezpochyby tento model ozdobený 2,1 kg čistého zlata a 129-ti karáty v diamantech z něj dělá jedinečný kus patřící mezi to...

    Libka Safr4.7.2018
  • Beata Rajská s kolekcí LARA na KVIFF

    Módní návrhářka Beata Rajská již tradičně každoročně představuje na filmovém festivalu v Karlových Varech svou nejnovější kolekci a nebylo tomu jinak...

    Libka Safr1.7.2018
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.