Budoucnost přeje připraveným. Tak by mohla znít parafráze známého rčení, které si Hyundai vzal k srdci více než jiní. Automobilka má totiž v současnosti jednu z nejširších nabídek na trhu. V podstatě v jakémkoli segmentu u ní může zákazník pořídit vysoce kvalitní automobil. Od těch nejmenších aut vhodných do městského provozu vybavených těmi nejmodernějšími technologiemi a bezpečnostními asistenty, až po nejluxusnější reprezentativní manažerské vozy. K tomu se přidává široký výběr hybridních pohonů a elektrovozů. Automobilka je navíc známá jako světový průkopník vodíkového pohonu.
To vše je součástí plánu Hyundai stát se do roku 2021 nejsilnější asijskou automobilkou na evropském trhu, což se jí evidentně daří naplňovat. Dokazují to i čerstvá čísla o prodejích. Do letošního roku Hyundai vstoupil s historicky nejlepším výsledkem za první čtvrtletí v Evropě. Jen za první tři měsíce letošního roku prodal na evropském trhu 145 008 vozů, což představuje meziroční nárůst o 7,5 %. Kromě nabízené kvality oceňují zákazníci na starém kontinentu především špičkové služby a nadstandardní pětiletou záruku.