Světoznámé Campari vyráží na českou misi aperitivo. Ikona Campari, která se za více než 150 let své existence stala zhmotněním pravé italské kultury a životního stylu, charakteristická sytě rudou barvou, se pod taktovkou distribuční společnosti Ultra Premium Brands chystá obnovit svou výsostnou pozici v podnicích i domácích barech.
Campari není ani bitter, ani likér, je to samostatná kategorie. Původní tajná receptura, která se nezměnila od roku 1860, kdy ji v severoitalském městě Novara vytvořil Gaspare Campari, je unikátní svým intenzivním aroma pomerančové kůry a bylin a osobitou podmanivou chutí. Získává se louhováním hořkých bylin, aromatického koření a ovoce. Jedinými známými ingrediencemi je alkohol a voda.
Hořkosladký klenot si vydobyl postavení jako jedna ze základních ingrediencí při přípravě koktejlů. Úlohou Campari bylo vždy předvídat nové chutě a trendy. Značka je stále moderní a aktuální, neodmyslitelně spojená se světem módy, designu a umění.
Tajemno a charisma, vášeň a požitkářství. Všechny polohy Campari dokáže přiblížit aperitivo. „Aperitivo je tradiční italský rituál, bez kterého si Italové nedokáží představit běžný den. Je to čas mezi prací a večeří, chvíle, kdy se vymaní z ruchu povinností a užijí si moment setkání s přáteli. Základem aperitiva je kvalitní drink, který společně s něčím malým k zakousnutí nabudí chuť na poslední jídlo dne. Nejčastěji se popíjí Campari Milano, Negroni nebo Campari Tonic,“ vysvětluje Milan Zaleš, nový ambasador značky Campari. Zaleš absolvoval trénink přímo v Miláně, rodišti tradice aperitiva, aby mohl předávat zkušenosti a inspirovat české konzumenty pravým italským aperitivo momentem.