Sociální sítě
Nahoru

Heineken se speciální edicí lahví s UEFA etiketou

Fanoušci fotbalu se letos opět dočkají limitované edice značky piva Heineken, která se každoročně prodává u příležitosti závěrečných zápasů Ligy mistrů UEFA v přibližně třech desítkách zemí. Také v České republice limitovaná edice v obchodech dočasně nahradí standardní balení. Značka Heineken je partnerem slavné Ligy mistrů UEFA už třináctým rokem.

Letos budou mít milovníci fotbalu k dispozici 2500 hektolitrů piva prémiové značky Heineken, a to v lahvích o objemu 0,4 litru. Jejich originální UEFA etikety zdobí pohár pro vítěze. Prestižní fotbalovou soutěž pořádá Evropská fotbalová asociace a hrají ji nejlepší kluby evropských lig, které touží získat pohár – jednu z nejslavnějších trofejí. Pro značku Heineken je proto ctí být dlouhodobým partnerem této slavné fotbalové soutěže.

Více z rubriky Domácí bar

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.