Sociální sítě
Nahoru

Montblanc: Síla opětovného spojení s přírodou

V dnešním rychlém a propojeném světě může být náročné nalézt vnitřní čistotu a inspiraci nezbytnou pro to, abychom se mohli soustředit na věci, na nichž nám skutečně záleží. Napojit se na to, kým jsme, a na svět kolem nás, může být snazší, pokud se vypravíme ven, do přírody. Nová kampaň značky Montblanc vypráví příběhy dvou lidí. Každý z nich jde svou vlastní cestou sebeobjevování prostřednictvím přírody, doprovázen hodinkami Montblanc 1858 Geosphere. Tyto hodinky z dílny společnosti Montblanc vzdávají hold legendárním strojkům Minerva z 30. let dvacátého století a ztělesňují ducha volné přírody.

Vizuály a filmy zachycují dva pozoruhodné muže, fotografa Dennise Leupolda a hudebníka Kristiana Matssona, uprostřed náročného pracovního dne, jak stále intenzivněji pociťují potřebu najít si cestu zpět k přírodě: módního fotografa Dennise Leupolda a zpěváka a textaře Kristiana Matssona, který vystupuje jako The Tallest Man on Earth. Z rušného dne při focení zakázky a z dějiště koncertu plného natěšených fanoušků jsou oba protagonisté náhle přeneseni do přírody s jejími uklidňujícími scenériemi a zvuky. Jsou nevyhnutelně konfrontováni krásou všeho kolem nich, která jim pomáhá nalézt cestu zpět sami k sobě. Po celou dobu je jejich obličej ve stínu a objevuje se až na samém konci takový, jaký ve skutečnosti je; oba jsou připraveni nechat za sebou důstojné dílo ve světě kreativity a cítí se mnohem smysluplněji.

Někdy je snadné nechat se unést intenzivním tempem života a zapomenout, že nejlepší způsob, jak překalibrovat a znovu získat schopnost se soustředit, je nechat se okouzlit krásami přírody. Objevování přírody v jakékoli formě je úžasným zdrojem inspirace. Přispívá k rozvoji kreativity, ke štěstí i k nalézání vnitřní síly,“ říká Nicolas Baretzki, generální ředitel společnosti Montblanc. „Tím, že sdílíme výjimečné příběhy těchto dvou význačných osobností, kteří se z hektického pracovního dne přenesou do nádherné přírody, tak touto kampaní připomínáme všem, že i oni sami by se měli ponořit do volné přírody a najít tak způsob, jak znovu objevit spojení se sebou samým i se světem.“

Přírodní nádech kampaně v sobě odráží estetickou stránku hodinek Montblanc 1858 Geosphere. Tyto hodinky, inspirované stylem vintage, mají být důvěryhodným průvodcem pro neohrožené objevitele. Duch přírody se odráží v jejich bronzovém pouzdře, novém khaki ciferníku i pásku v „NATO“ stylu ve stejné barvě.

Produktová řada 1858

Řada Montblanc 1858 nachází svou inspiraci ve světě objevování hor. Hodinky z řady Montblanc 1858 představují novou interpretaci chronografů z 20. a 30. let dvacátého století, která moderním způsobem zachycuje ducha dob minulých. Kombinují hliníkem obohacené bronzové pouzdro ve vintage vzhledu, které se vyvíjí v čase, a vysoce funkční vestavěné komplikace. Tyto hodinky jsou důvěryhodným společníkem pro outdoorová dobrodružství a jsou stvořeny pro objevitele, kteří si kladou náročné cíle, jsou schopni vyjádřit svůj osobní styl, žijí autentickým životem a nacházejí harmonii v přírodě.

Bronzové pouzdro s leštěným saténovým povrchem má jemné vroubkování a může se pochlubit zadní stranou vyrobenou z titanu s bronzovým potahem, který snižuje riziko kožních alergií. Další detaily zahrnují vroubkovanou korunku, která připomíná dobové hodinky, a robustní vyklenuté safírové sklíčko, které podtrhuje vintage vzhled každého kousku.

Pro lepší čitelnost i vzhled je číselník osazen luminiscentními katedrálními ručičkami s povrchem vyrobeným technikou cloisonné, které jsou mírně vyklenuté a nabízejí tak to nejjemnější provedení. K dalším detailům patří béžové arabské číslice s povrchem SuperLumiNova a původní logo Montblanc ze 30. let vyvedené v historickém fontu, doplněné emblémem hory Mont Blanc.

Více z rubriky Hodinky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.