Sociální sítě
Nahoru

Představujeme žebříček 15 nejoblíbenějších prémiových značek světa

Které prémiové značky patří mezi ty nejoblíbenější na světě? Server LUXE DIGITAL udělal průzkum, v rámci kterého sestavil žebříček patnácti nejoblíbenějších značek dle jejich online úspěšnosti (návštěvnost webu, komunita a zapojení lidí na sociálních sítích a rozsah online kampaní).

Online zájem je často spolehlivým ukazatelem úspěšnosti a tržeb všech značek a zajímavé je, že prvních pět značek si ukrojilo 60 % podíl úspěšnosti ze všech prémiových značek v žebříčku. Mezi ně patří Gucci, Chanel, Louis Vuitton, Hermès a Rolex.

Prémiových značek existuje mnoho a žebříček by samozřejmě mohl pokračovat dál, ale po první patnáctce již pozornost, kterou další prémiové značky vyvolávají online, výrazně poklesla.

Nejoblíbenější prémiové značky dle online zájmu (číslo v závorce tvoří procentuální podíl úspěšnosti v rámci všech patnácti prémiových značek v žebříčku):

1. Gucci (22,34 %)

2. Chanel (11,79 %)

3. Louis Vuitton (9,67 %)

4. Hermès (9,29 %)

5. Rolex (8,03 %)

6. Tiffany (7,69 %)

7. Dior (5,62 %)

8. Armani (5,47 %)

9. Prada (4,97 %)

10. Balenciaga (4,39 %)

11. Cartier (3,63 %)

12. Burberry (3,62 %)

13. Lancôme (1,90 %)

14. Yves Saint Laurent (0,89 %)

15. Bulgari (0,70 %)

Více z rubriky Butiky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.