Sociální sítě
Nahoru

Šetří opravdu exkluzivní produkty péče o pleť peníze?

S uvedením revolučního čisticího a masážního přístroje LUNA mini 3 spočítala švédská technologická společnost FOREO částky, které ženy ročně investují do péče o pleť. Výsledná částka, kterou mohou ženy ušetřit, pokud investují do chytrého pomocníka v domácím prostředí namísto měsíční návštěvy kosmetického salonu, dosahuje třiceti tisíc dolarů!

Běžný přístroj k péči o pleť využívající špičkovou technologii vychází na částky pohybující se v řádech tisíců. Investice do LUNA mini 3 představuje částku 4 290 Kč. Kromě toho, že je LUNA mini 3 nejinovativnějším produktem pro péči o pleť v domácím prostředí, který milují i světové hvězdy, FOREO garantuje 10 let používání s viditelnými výsledky. Při každodenní péči s LUNA mini 3 se tak stává pravidelná měsíční návštěva kosmetického salonu drahým přežitkem. V USA úspora díky používání LUNA mini 3 dosahuje částky bezmála 30 000 $ za 10 let, což představuje základní vklad hypotéky. Připočítejte úsporu času, kdy ušetříte minimálně hodinu strávenou v kosmetickém studiu, které nahradíte dvěma minutami denně (ráno a večer) s výsledkem krásné a zářivé pleti z pohodlí vlastní koupelny.

FOREO LUNA mini 3 představuje čisticí kartáček, který pomocí programu GLOW BOOST vaši pleť vyčistí a rozzáří už za třicet sekund. Jeho ultra-hladké silikonové štětinky v kombinaci s 8 000 T-Sonic pulzy za minutu poskytuje tváři efektivní, ale maximálně jemné čištění bez podráždění. Kompaktní, lehký, barevný a 100% vodotěsný čisticí kartáček, který na jedno nabití vaši tvář vyčistí 650x. Po ruce kdekoliv a kdykoliv. LUNA mini 3 bude k dostání od září 2019 za doporučenou cenu 4 290 Kč.

Technologie ve službách krásy mění kosmetický trh – z profesionálních salónů přesouvá péči do vlastních rukou. Zařízení pro péči o obličej i tělo v domácím prostředí přitom kombinují nejnovější technologické inovace, které jsou přizpůsobeny na míru konkrétním potřebám s dlouholetým know-how světových lídrů na poli krásy a zdraví, díky čemuž poskytují efektivní péči s viditelnými výsledky.

Dvě třetiny mileniálů ve věku 23–34 let uvádějí, že peníze pro ně představují velký stres, a stále více mladých lidí je sváděno neustále novými instagramovými #goals, aby utráceli prostředky, které nemají. Steve Thompson, CMO FOREO, komentuje: „Mileniálové a jejich zvyk utrácet, zejména co se týče útraty za avokádové toasty a kávy s sebou, byli mnohokrát kritizováni. Tito spotřebitelé nemají dostatek času, a proto vyhledávají věci, které jim okamžitě usnadní život, a ne věci, které jim pomohou šetřit peníze. Proto jsme pod značkou FOREO vyvinuli technologii, která stojí za produkty šetřící čas i peníze, a zároveň poskytuje prvotřídní výsledky v péči o pleť.

Více z rubriky Dámský svět

  • Jaro volá po barevných kabelkách

    Také netrpělivě vyhlížíte jaro jako my a nemůžete se dočkat všech těch krásných barev, které nás začnou obklopovat? Své čekání si...

    Jan Pešek23.3.2021
  • Kolekce plavek LISCA pro nadcházející sezónu

    Kolekce Lisca Swimwear 2021 nabízí širokou škálu stylů. Přední návrhářka značky LISCA, Suzana Goriše, kladla důraz především na víceúčelové použití. V...

    Marek Zelený19.3.2021
  • Vysněné svatební šaty z krejčovství Tessuto

    Svatební den by měl být jedním z nejkrásnějších životních zážitků. A to i přes všechno komplikované plánování, které s sebou tento...

    Marek Zelený15.3.2021
  • Jarní romantika v PBG Studiu stojí za to

    Značka PBG Studio v roce 2021 přestavuje novinky, které rozhodně stojí za pozornost. Rukopis PBG je zřejmý ve všech kolekcích. Nejkvalitnější...

    Marek Zelený2.3.2021
  • O čem vypovídá barva spodního prádla?

    Každý z nás je jedinečný, má rád jiné věci, různé styly oblékání a zejména barvy. Jak je to s barvami u...

    Marek Zelený17.2.2021
  • PBG STUDIO za hranicemi

    Značka PBG Studio má ve svém portfoliu nádherné kousky, které jsou nadčasové, minimalistické a z velice kvalitní italské kůže. Právě kvůli...

    Marek Zelený12.2.2021
  • Kabelka Double C de Cartier přichází na trh

    Minimalistický tvar a přesné linie, to je nová kabelka Double C de Cartier. Kromě velmi nádherného nadčasového tvaru je nová kolekce...

    Jan Pešek3.2.2021
  • Valentýn přeje připraveným

    Ať slavíte 14. února se svým protějškem, nebo si budete chtít udělat chvíli pro sebe – nová kolekce LISCA dostane do...

    Marek Zelený18.1.2021
  • Luxusní móda od Ivany Rosové

    Nadčasová kvalitní móda a luxusní dárek – přesně tyto dvě věci v sobě spojuje dárkový voucher od módní designérky Ivany Rosové....

    Jan Pešek7.12.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.