Sociální sítě
Nahoru

Šetří opravdu exkluzivní produkty péče o pleť peníze?

S uvedením revolučního čisticího a masážního přístroje LUNA mini 3 spočítala švédská technologická společnost FOREO částky, které ženy ročně investují do péče o pleť. Výsledná částka, kterou mohou ženy ušetřit, pokud investují do chytrého pomocníka v domácím prostředí namísto měsíční návštěvy kosmetického salonu, dosahuje třiceti tisíc dolarů!

Běžný přístroj k péči o pleť využívající špičkovou technologii vychází na částky pohybující se v řádech tisíců. Investice do LUNA mini 3 představuje částku 4 290 Kč. Kromě toho, že je LUNA mini 3 nejinovativnějším produktem pro péči o pleť v domácím prostředí, který milují i světové hvězdy, FOREO garantuje 10 let používání s viditelnými výsledky. Při každodenní péči s LUNA mini 3 se tak stává pravidelná měsíční návštěva kosmetického salonu drahým přežitkem. V USA úspora díky používání LUNA mini 3 dosahuje částky bezmála 30 000 $ za 10 let, což představuje základní vklad hypotéky. Připočítejte úsporu času, kdy ušetříte minimálně hodinu strávenou v kosmetickém studiu, které nahradíte dvěma minutami denně (ráno a večer) s výsledkem krásné a zářivé pleti z pohodlí vlastní koupelny.

FOREO LUNA mini 3 představuje čisticí kartáček, který pomocí programu GLOW BOOST vaši pleť vyčistí a rozzáří už za třicet sekund. Jeho ultra-hladké silikonové štětinky v kombinaci s 8 000 T-Sonic pulzy za minutu poskytuje tváři efektivní, ale maximálně jemné čištění bez podráždění. Kompaktní, lehký, barevný a 100% vodotěsný čisticí kartáček, který na jedno nabití vaši tvář vyčistí 650x. Po ruce kdekoliv a kdykoliv. LUNA mini 3 bude k dostání od září 2019 za doporučenou cenu 4 290 Kč.

Technologie ve službách krásy mění kosmetický trh – z profesionálních salónů přesouvá péči do vlastních rukou. Zařízení pro péči o obličej i tělo v domácím prostředí přitom kombinují nejnovější technologické inovace, které jsou přizpůsobeny na míru konkrétním potřebám s dlouholetým know-how světových lídrů na poli krásy a zdraví, díky čemuž poskytují efektivní péči s viditelnými výsledky.

Dvě třetiny mileniálů ve věku 23–34 let uvádějí, že peníze pro ně představují velký stres, a stále více mladých lidí je sváděno neustále novými instagramovými #goals, aby utráceli prostředky, které nemají. Steve Thompson, CMO FOREO, komentuje: „Mileniálové a jejich zvyk utrácet, zejména co se týče útraty za avokádové toasty a kávy s sebou, byli mnohokrát kritizováni. Tito spotřebitelé nemají dostatek času, a proto vyhledávají věci, které jim okamžitě usnadní život, a ne věci, které jim pomohou šetřit peníze. Proto jsme pod značkou FOREO vyvinuli technologii, která stojí za produkty šetřící čas i peníze, a zároveň poskytuje prvotřídní výsledky v péči o pleť.

Více z rubriky Dámský svět

  • Modest fashion propojující světy

    Dílo návrhářky Mirky Talavaškové je synonymem čistých linií a modest stylu. Mezníkem se stala klientka, která se kvůli práci stěhovala do...

    Marek Zelený9.9.2020
  • Gabriela Milfortová radí: Když nevíš, řekni „ano“

    Když nevíš, řekni „ano“. Tímto souvětím by příspěvek mohl skončit. Sice bychom se dopustili radikálního zjednodušení, ale někdy je to právě...

    Marek Zelený26.8.2020
  • KARA LAB pod taktovkou Jana Černého

    Tradiční česká módní značka KARA zažívá renesanci. Její nový kreativní ředitel Jan Černý zcela přetransformoval obchod v pražské Maiselově ulici na...

    Marek Zelený17.8.2020
  • Speciální „capsule“ kolekce kabelek Serpenti

    Římská luxusní značka, mladá a talentovaná tokijská designérka a nejslavnější had na světě. Bvlgari a Yoon, brilantní žena v čele nové...

    Marek Zelený11.8.2020
  • Smysl pro dobrodružství

    Podzim je za dveřmi a studio PBG přichází s novou kolekcí, která je smyslná, ženská, sebejistá a dobrodružná. Proč? Protože právě...

    Karolína Steinbergerová11.8.2020
  • Lněné sukně na míru s ručně tkaným pásem

    Značka Ecstatic Travel představuje krásné lněné sukně v mnoha barvách, doplněné o ručně tkané pásy z Bhútánu. Každá sukně je šitá...

    Jan Pešek23.6.2020
  • Limitovaná kolekce Runway

    Přeneste se do vzrušujícího světa módní přehlídky. Módní značka Pietro Filipi v letošní kolekci jaro/léto 2020 představila exkluzivní limitovanou kolekci Runway,...

    Marek Zelený8.6.2020
  • Červená je pro mě nová černá: Kateřina Geislerová

    Je jednou z mála českých návrhářek, kterým se podařilo uspět v Paříži. Vrátila se do Prahy, kde má nyní již několik...

    Karolína Steinbergerová21.5.2020
  • Rowenta odhalila novinky pro domácí péči o vlasy

    Značka Rowenta přichází s exkluzivní řadou Ultimate Experience pro dokonalou úpravu vlasů. Seznamte se s profesionální žehličkou, rotačním kulmofénem a vysoušečem...

    Marek Zelený5.5.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.