Sociální sítě
Nahoru

Foreo investuje zpět do žen, a to ve velkém

Švédská skintech značka FOREO si během letošního Mezinárodního dnu žen klade otázku: “Pokud byste mohla proměnit svět v krásnější, udělala byste to?” V případě, že je Vaše odpověď na tuto otázku ano, značka FOREO, jejíž touhou je udělat svět nejen krásnějším a mladistvějším, dává ženám po celém světě možnost to splnit.

Vladimir Cuturilo, generální manažer FOREO Eastern Europe říká: „Ve FOREO milujeme příběhy a chceme obohatit životy našich zákazníků tím, že je učiníme šťastnějšími a mladistvějšími. Inspirujeme se životy našich zákazníků každý den a #PayItForwardWithFOREO je o propojování žen po celém světě a sdílení příběhů radosti, moudrosti, inspirace a síly. Pevně věříme, že spolu můžeme udělat svět krásnějším místem a vše začíná pouhým poděkováním.

#PayItForwardWithFOREO umožňuje poděkovat ženám za roky moudrosti, inspirace a podpory, která se předává od počátku věků z generace na generaci, ze ženy na ženu a utváří dnešní obraz krásy.

Pro zúčastnění je potřeba jednoduše nominovat ženu, která významně ovlivnila váš život, podělit se o váš příběh spojený s touto ženou a FOREO se postará o ostatní – obdaruje nominovanou ženu přístrojem LUNA mini 2 (v hodnotě přibližně 3 000 Kč) jako poděkování za to, že dělá svět krásnějším.

FOREO je na trhu 7 let, ale značka nevznikala pouze během těchto let – každý produkt v portfoliu má svůj příběh. Od původní LUNY, která je inspirovaná neúspěšným dárkem k výročí manželce zakladatele, až po ISSU jako výsledek podezření, že si děti nečistí dostatečně zuby. Každý kousek FOREO technologie, jež dnes držíte v ruce, je výsledkem mnoha let sdílené moudrosti, předávané z generace na generaci žen po celém světě,” dodává Cuturilo.

Kampaň bude probíhat od 1. do 8. března 2020 v zúčastněných zemích, do kterých po boku Švédska, Německa, Maďarska či Polska nechybí ani České republika

Více z rubriky Dámský svět

  • Jarní pokušení s Innou Puhajkovou

    Unikátní průvodce světem luxusu, magazín Top Class, ani po čas pandemie nezahálí. Důkazem je dubnové focení s úspěšnou a velmi šarmantní...

    Karolína Steinbergerová22.4.2021
  • Rozšíření barevných kolekcí Folbeur

    Přestože tuzemský výrobce kabelek, peněženek a dalších stylových doplňků zasvětil letošní rok převážně barvičkám, rozhodl se ještě překvapit. Nové podání doplňků...

    Jan Pešek2.4.2021
  • Jaro volá po barevných kabelkách

    Také netrpělivě vyhlížíte jaro jako my a nemůžete se dočkat všech těch krásných barev, které nás začnou obklopovat? Své čekání si...

    Jan Pešek23.3.2021
  • Kolekce plavek LISCA pro nadcházející sezónu

    Kolekce Lisca Swimwear 2021 nabízí širokou škálu stylů. Přední návrhářka značky LISCA, Suzana Goriše, kladla důraz především na víceúčelové použití. V...

    Marek Zelený19.3.2021
  • Vysněné svatební šaty z krejčovství Tessuto

    Svatební den by měl být jedním z nejkrásnějších životních zážitků. A to i přes všechno komplikované plánování, které s sebou tento...

    Marek Zelený15.3.2021
  • Jarní romantika v PBG Studiu stojí za to

    Značka PBG Studio v roce 2021 přestavuje novinky, které rozhodně stojí za pozornost. Rukopis PBG je zřejmý ve všech kolekcích. Nejkvalitnější...

    Marek Zelený2.3.2021
  • O čem vypovídá barva spodního prádla?

    Každý z nás je jedinečný, má rád jiné věci, různé styly oblékání a zejména barvy. Jak je to s barvami u...

    Marek Zelený17.2.2021
  • PBG STUDIO za hranicemi

    Značka PBG Studio má ve svém portfoliu nádherné kousky, které jsou nadčasové, minimalistické a z velice kvalitní italské kůže. Právě kvůli...

    Marek Zelený12.2.2021
  • Kabelka Double C de Cartier přichází na trh

    Minimalistický tvar a přesné linie, to je nová kabelka Double C de Cartier. Kromě velmi nádherného nadčasového tvaru je nová kolekce...

    Jan Pešek3.2.2021
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.