Sociální sítě
Nahoru

Smyslný Narciso Rodriguez náročným ženám

Kultovní kolekce vůní Narciso Rodriguez pokračuje v překvapení a podmanivosti. Nová dámská vůně Fleur Musc edt Florale promění smysl intimity a bezprostřednosti, vyzařuje zářivou vitalitou, interpretuje ženskou smyslnost s nejvyšší důvěrou a vášní. Narciso Rodriguez for her Fleur Musc Florale zachycuje vzácnou intimitu a ztělesňuje jedinečnou dualitu každé ženy. Směsice květů s citrusovými tóny obklopuje srdce plné pižma a vytváří vřelou sexualitu. Něžná růže, zesílená růžovým pepřem a náznaky šumivého bergamotu, oživuje srdce vůně spolu se zářivými dřevitými tóny – pačuli a jantar.

Narciso Rodriguez for her Fleur Musc vyjde na 2 190 Kč ve variantě 50 ml a 3 100 Kč za 100 ml

Flakon nové vůně odráží svůdnost novinky. Mistrovsky navržený flakon samotným Narciso Rodriguezem je rafinovanou reinterpretací původní verze. V růžové barvě má flakon mírně matnou patinu. Pravoúhlý průhledný uzávěr odhaluje vynikající umění a architektonickou podobu, je velmi minimalistické.

Vizuální kampaň představuje fascinující portrét Julie Bergshoeff, která nevědomky svojí jemností zcela zachycuje ducha Fleur Musc Florale, Julia má vzácnou krásu, odráží půvab a odhaluje fascinující kouzlo. Před Fleur Musc Florale edt vznikl Fleur Musc, který evokuje lstivou smyslnost každé ženy s šarmem a ohnivou vášní. Neodolatelná a návyková a Fleur Musc Florale na ni navazuje s novou vitalitou a vznešeným duchem.

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.