Společnost HMD Global, výrobce telefonů Nokia, dnes oznámila, že se stává oficiálním partnerem 25. bondovky s názvem Není čas zemřít. Součástí kampaně bude také reklamní spot, jehož tváří je Lashana Lynch, která se představí v roli agentky Nomi. Reklama je inspirována samotným filmem a postarala se o ní režisérka Amma Asante pyšnící se cenou BAFTA. Reklamní spot je součástí největší kampaně společnosti HMD Global, která zobrazuje chytré telefony Nokia jako ‘Jedinou výbavu, kterou budete opravdu potřebovat’.
Řada telefonů Nokia se objeví v celovečerním snímku Není čas zemřít, jehož premi=ra byla posunuta na listopad letošního roku. Nokia tak bude součástí kampaně napříč kiny, internetovými stránkami, sociálními sítěmi a maloobchodními prodejci. Tato kampaň odstartuje globálně 8. března, tedy během Mezinárodního dne žen. 90vteřinové video nabízí ochutnávku kampaně a také jeden chytrý telefon Nokia, který bude představen již brzy.
Utajené zařízení bude plně představeno 19. března s dostatečným předstihem před premiérou snímku Není čas zemřít, která se odehraje 12. listopadu 2020 v britských kinech. Dalším telefonem, který se ve filmu představí bude Nokia 7.2 se skvělým 48MP trojitým fotoaparátem s technologií Quad Pixel s optikou ZEISS a také ikonická, fanoušky milovaná, Nokia 3310. Toto filmové partnerství umožňuje společnosti HMD Global demonstrovat svůj status globálního poskytovatele chytrých telefonů s operačním systémem Android, které nabídnou bezpečí, rychlost a inovativnost, což ocení i ti nejnáročnější zákazníci – agenti MI6.
Reklamní snímek nabídne na pozadí výrazné londýnské panorama s výhledem na Katedrálu svatého Pavla a mrakodrap The Shard. Agentka Nomi využívá ve svém telefonu Nokia řadu funkcí, které ji pomohou splnit misi.