Sociální sítě
Nahoru

Švédská značka Wolf v hodinářství ChronoShop

Malý butik ChronoShop, který se od svých začátků v roce 2007 soustředí na malé niche značky, se neustále rozrůstá. V posledním roce jeho působení v podkrovních prostorách soukromé vilky v pražských Střešovicích rozšířil své portfolio nejenom o německou značku Union Glashütte či švýcarský Victorinox, ale nově začal experimentovat s britskou značkou Wolf.

Ta se od svých začátků v roce 1834 koncertovala na dárkové etuje a trezory, které rozšířila i o portfolio kazet na hodinky, tak zvaných watchrolls, šperkovnic a samozřejmě také stále více a více populárních natahovačů.

Produkce značky Wolf, která už jednou na tuzemském trhu figurovala, se v posledních letech radikálně posunula do vyšších sfér jakosti. O kvalitním zpracování natahovačů pro jedny hodinky, s cenovkou kolem 7 000 Kč, či velkých kabinetů, jejichž hodnota hravě dokáže vyšplhat přes milion korun, nelze pochybovat. Své slovo má ocel, dřevo a kůže, které s přístupem nových technologií dotváří i karbonové prvky.

Stejně jako domácnosti nebo osobní automobily, tak i natahovače se staly příslušenstvím, které lze spárovat s mobilním telefonem. Velké kabinety obstarávající nejenom bezpečí, ale také nátah automatických modelů, totiž lze prostřednictvím Bluetooth spojit s mobilní aplikací a jednoduše ovládat množství a směr otáček či barevné LED podsvícení. V nabídce budou i individualizace, za které je však nutné si připlatit.

Více z rubriky Hodinky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.