Sociální sítě
Nahoru

Oslava kreativity: B.500

V této magické éře se z italské designové tradice a smyslu pro krásu zrodil sen. Značka Bulgari, neúprosný inovátor a mistr originality, je průkopníkem této epochy – báječných let la Dolce vita – osvobozující se od tradičních pravidel „vysoké šperkařiny“ a zavádějící svůj opulentní a barevný styl. V souladu se svým posláním se římská šperkařská značka, která je známá jako „továrna na sny“, spojila s automobilkou Fiat. Výsledkem tohoto partnerství je jedinečný nový model Fiat 500. Opravdový klenot a vůbec první elektromobil řady 500, tento jedinečný vůz – mistrovské dílo – ztělesňuje podstatu italské tvořivosti: nespoutanou fantazii zrozenou z nedocenitelné lokální tradice.

Koncentrace luxusního interiérového designu, prémiových materiálů, výjimečných doplňků, drahokamy akcentovaných prvků a povrchové úpravy na zakázku, které vyzařují savoir-faire Bulgari známé ze šperků i koženého zboží této značky, nemůže dostat jiné jméno než Mai troppo. Radost, zábava, hédonismus a čiré nadšení: pro toto báječné auto nikdy nemůže být nic „příliš mnoho“.

Cinquecento a Bulgari jsou každá ve vlastní doméně dvě ikony Itálie, italského obyvatelstva a kultury. Od padesátých let jsou synonymem bezstarostného života dolce vita, se životním stylem zahrnujícím módu, design a umění, ale i krásu v každodenním životě, bezkonkurenční vkus, fantazii, i nenapodobitelnou chuť a radost ze života této země. Ve dvou slovech: italský styl. Právě tento společný koncept italské esence představuje hodnotu, kterou Bulgari a Fiat mají společnou: bello e ben fatto (italsky „krásné a krásně udělané“) inspirativní síla přírody, její bohaté detaily a vzácné nuance a význam udržitelnosti, stejně jako filosofii návratu této krásy do světa, mezi lidi.

B.500 BY BVLGARI Mai troppo, inspirovaný Římem, rodným městem Bulgari, je kabriolet v barvách, které nejlépe odrážejí výjimečné světlo věčného města. Metalíza Imperial Saffron – odstín ikonický pro Bulgari – se získává integrací speciálního zlatého prachu procesem používaným pro výrobu šperků Bulgari ve Valenze. Konečným výsledkem je absolutní brilantnost, někde mezi barvou mramoru a ruin Věčného města, oblohou při západu Slunce, které líbá římské paláce na sklonku říjnového odpoledne. To vše ve zlatém provedení, jak to umí pouze Bulgari.

Motiv Parentesi, inspirován travertinovými křižovatkami římských silnic, se transformoval do přední mřížky motoru. Odkaz na kultovní osmicípou hvězdu Bulgari najdeme na lesklých ráfcích kol, které se rozbíhají jako paprsky zlatého světla.

Palubní deska potažena barevným hedvábím, ručně malovaným ikonickými motivy Bulgari jako extravagantní akcent pro tuto značku typický, společně s výjimečným řemeslným zpracováním. V nápadném barevném kontrastu s exteriérem jsou sedadla potažena oktanovou kůží se stejnobarevnou výšivkou rezonující prvky z palubní desky a zlatým lemováním.

Mai troppo je vůz, který má charakter divy – je vybaven speciálním pouzdrem na šperky a krabicí na klobouky v z bílé telecí kůže s barevným rámováním, s rukojetí Parentesi. Bulgari používá vědomý přístup k výběru a aplikaci materiálů. Pouzdra na kabelky, tašky a kožené zboží tak získávají díky Bulgari nový život.

Klíč k vozu je sám o sobě nositelný šperk: jako starodávná mince evokující legendární kolekci Bulgari Monete, zatímco prolamované boční panely hrdě hlásají logo značky.

Vůz jako šperk hrdě nese název a logo B.500, jehož jádro má osmicípou hvězdu Bulgari a je osazeno oslnivým diamantovým pavé, zatímco logo na diamanty posázeném volantu je zdobené velkolepou kombinací ametystů, citrínů a topazu – navíc ho lze z volantu vyjmout a nosit jako brož.

Vůz bude představen spolu s dalšími dvěma speciálními projekty zaměřenými na italskou kreativitu. Partnery projektu je vůz Fiat New 500, Armani – jako zástupce světa módy a Kartell jako přední značka v oblasti průmyslového designu. Tři jedinečná mistrovská díla budou vydražena v červenci 2020.

Více z rubriky Auta

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.