Sociální sítě
Nahoru

MUMM Tretter’s party se nesla v duchu oslavy nových začátků

Legendární bar ve spolupráci s exkluzivním šampaňským MUMM uskutečnil party na oslavu znovuotevření barů. Tuto událost si nenechali ujít známé osobnosti a milovníci šampaňského, ale také stálí hosté vyhlášeného pražského Tretter’s baru, který svou atmosférou a špičkovými barmany vždy navodí tu správnou atmosféru.

Heslo značky MUMM se nese v duchu CELEBRATE NEW BEGINNINGS, proto na akci, která se uskutečnila u příležitosti opětovného otevření barů, nemohla volba padnout na nikoho jiného, než na tento francouzský šampaňský dům a jeho ikonu MUMM Cordon Rouge. Šampaňské MUMM je tradičně vnímáno jako synonymum pro kvalitu, eleganci a luxus. Mumm Cordon Rouge je pro svoje unikátní vlastnosti a jedinečnou chuť a vůni celosvětově vyhledávaným a oceňovaným šampaňským. Tretter’s bar ve stylu newyorského art deca s hudbou 60. a 70. let patří k nejstylovějším podnikům v Praze, který sazí na barmanskou klasiku a v kombinaci se šampaňským MUMM připravil pro hosty nezapomenutelný večer.

Pozvání na MUMM Tretter’s party a možnost se opět setkávat všichni s radostí uvítali. Zpěvačka Sharlota vyrazila na první party hned jak to šlo a byla mezi prvními hosty. Úspěšná návrhářka Tatiana Kovaříková dorazila i se svým manželem a byla nadšená možností se opět vidět s přáteli. „Kvalitní šampaňské neodmyslitelně patří k oslavám důležitých životních okamžiků a speciálních příležitostí, což tato určitě je. Pro svůj punc exkluzivity je dokonalým společníkem pro významné party a lesk červených koberců, ale především pro ty kdo ocení pocit absolutního luxusu se sklenkou pravého šampaňského,” uvedla Tatiana Kovaříková.

Modelka a návrhářka Vanda Janda během karantény rozšiřovala svoji kolekci, kterou měla původně připravenou na fashion week. Na party dorazila v bílém modelu a samozřejmě všem v ruce nesměla chybět sklenička s červenou barvou, důležitý doplněk večera.

Party si nenechal ujít ani zpěvák a herec Adam Mišík nebo modelka Taťána Makarenko. Všichni si vychutnali originální vystoupení burlesky a celý večer si užili plnými doušky, jak se na správnou party patří. Kromě toho, že je Cordon Rouge symbolem výtečnosti, ztělesňuje také ducha, který je hnací silou značky MUMM a v tomto duchu se nesla i celá party: kreativní duch, dobrodružství a pestrost.

Celou filozofii domu G. H. MUMM lze shrnout do známého sloganu Georgese Hermanna de Mumma „Jen to nejlepší“. Oslava nových začátků je tím nejvhodnějším okamžikem.

Více z rubriky High society

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.