Svět se dostal kvůli situaci s COVID-19 do karantény a mnoho žen po celém světě využilo této možnosti k odstartování zdravějšího životního stylu, péči o vlasy a tělo. Podle informací FOREO však ve skincare dosáhli většího nárůstu zájmu muži.
Neustále slyšíme o zvyšujícímu se zájmu o pánskou kosmetiku, ale víme jen málo o pánské péči o pleť. Tento rok však foreo.com zaznamenalo zvýšení zájmu a vyhledávání mužů o 50 % v produktech mužské sekce ve srovnání s loňským rokem. Zajímavé je, že během tohoto období byla většina světa v karanténě.
Vyhledávání na foreo.com uživateli (muži) v období od 1.února do 20.května se více než zdvojnásobilo ve srovnání se stejným obdobím v roce 2019. Je zřejmé, že se zvyšuje poptávka mužů po péči o pleť, jakmile jsou barber shopy uzavřeny. Obchodní transakce samotných mužů na FOREO eshopu se zvýšily o 27 % během COVID a prodeje pánských přístrojů vzrostly o 38 %, což poukazuje na efekt odložené spotřeby a muži se zaměřovali na řešení péče o pleť v domácím prostředí.
„Tradičně návštěvnosti na našich stránkách dominují ženy, a to v naprosté většině 90 %. Nyní poprvé vidíme významný vzestup v návštěvnosti mužů, navíc se tento nový poměr ustálil. Pravděpodobně muži objevili hodnotu péče doma,” dodává mluvčí za FOREO.