Sociální sítě
Nahoru

Redesign české kosmetiky Angry Beards

Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý design výrobků. Proč se takto rozhodli a co vše takový redesign obnáší jsme se zeptali spoluzakladatele a tvůrce originálního loga, Tomáše Čecha.

Proč jste se pro takto radikální krok rozhodli, není to po takové době budování škoda?

Samozřejmě by bylo daleko lepší mít hezu logo již od začátku, bohužel ale nebyly finance na profesionální zpracování a v té době mi nepřišlo tak špatné. Nyní na něj už moc hrdý nejsem, ale od začátku více méně nezůstal kámen na kameni. Vše od fotografií, které prošly dvěma úrovněmi vylepšování, přes web, který vylepšujeme více méně neustále, až nyní došlo i na logo a grafiku samotných výrobků. Jak logo, tak výrobky jsem dělal já, jakožto negrafik a podle toho to i vypadlo. Nicméně chlapům se design naštěstí celkem líbil a to měnit určitě nechceme. Změny proto nejsou nijak extrémní, jde spíš o takové zastřižení a úpravu konktur.

O čistý rebranding se tedy nejedná?

Za čím stojíme, ani pro koho to děláme neměníme, to zůstává. Poctivá kosmetika pro chlapy je stále kámen, na kterém stavíme. Takže vlastně jeden kámen zůstal. Neustále se snažíme vylepšovat a už přišel čas i na zlepšení v tomto. Spolupracujeme na projektu s velmi šikovným grafikem – Cover Monkem a musím říct, že odvádí opravdu dobrou práci. Společně se nám podařilo přesně s čím jsme do toho šli, zachovat původní pocit z celého balení a spíše než cokoli měnit, tak to umocnit. Možná lépe a profesionálně vyjádřit. Aspoň v to tedy doufáme, první výrobky s novým designem jdou nyní do prodeje.

Jak taková změna loga probíhá?

Upřímně nevíme, je to pro nás poprvé. Snažíme se maximálně synchronizovat přechod ze starých výrobků na nové, ale pokud není člověk ochotný přijmout ztráty a v nějaký okamžik staré výrobky vyhodit, myslím, že to není pořádně možné. Výrobků máme na skladu různě, pochopitelně se vše neprodává stejně. Holt budou některé staré výrobky v oběhu déle. Mrzí nás to, ale konec světa to není a doufáme, že chlapi to pochopí. Začátkem příštího roku by už vše mělo být v novém a znovu měnit neplánujeme. Aspoň ne dříve než za další tři roky.

Za redakci můžeme s klidným svědomím říct, že změny jsou opravdu povedené. Logo i jednotlivé produkty vypadají velmi pěkně a dospěle, takže palec nahoru. S takovýmto designem prorazíte určitě i v zahraničí.

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
  • S novinkou Electro Limonade léto nikdy nekončí

    Šumivá, aromatická, jako drink, který popíjíte při zapadajícím slunci. Taková je novinka Electro Limonade parfémářského domu L‘Orchestre Parfum, kterou nově nabízí...

    Marek Zelený26.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.