Sociální sítě
Nahoru

Nové pokušení světa Versace

Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka s tváří Hailey Bieber báječný prázdninový čas na břehu moře i přímo v jeho vlnách. Vše je prozářeno sluncem a smyslností – právě tak, jako nálada, kterou svou vůní značka navozuje.

Vydejte se k nádherným ostrovům, kde se blankytné nebe dotýká průzračných mořských vln. Mořská bříza něžně hladí rozpálenou kůži, probouzí naše smysly a zklidňuje duši. Vůně je připomínkou letních dnů prozářených slunečními paprsky. Dylan Turquoise – to je má pocta ryzí smyslnosti ženy Versace,“ prozrazuje Donatella Versace.

Zářivě jiskřivá vůně Dylan Turquoise je dokonalým partnerem vůní Dylan Blue pour Femme a pour Homme. Úvod charakterizuje gejzír svěží energie z čerstvých citrónů primofiore dodávajících vůni na příjemné kyselosti a energii, kterou doplňuje sicilská mandarinka a pikantní růžový pepř.

Exotikou pulzujícímu srdci vůně, za kterou stojí Sophie Labbé, dominuje šťáva z tropického ovoce guava v kombinaci s jasmínem a okouzlující frézií, odkazujících k moderní zelené nótě. Smyslnost propůjčuje kompozici moderní dřevitý akord molekuly Clearwood kombinující svůdnost ambry s ušlechtilostí cedru a bílého pižma.

Dylan Turquoise je moderní vůní, která splňuje požadavky dnešní doby na šetrnost a odpovědnost vůči přírodě získáváním ingrediencí, a to jak přímo z přírody, tak pomocí moderní „zelené“ biotechnologie. Navíc 85 % složek vůně je snadno biologicky odbouratelných.

Vizuální podoba Dylan Turquoise (2 799 Kč/100 ml) vychází z inovovaného designu značky Versace. Elegantní linie inspirované tvarem amfory připomínají antickou tradici a mytologii – věčnou inspiraci objevující se napříč všemi kolekcemi módního domu Versace. Matné sklo tónované do azurové modři Středozemního moře je jako samotná esence léta. Hlavní tón doplňují detaily v odstínu bledého zlata – uzávěr, vršek flakónu nesoucí barokně rozmáchlými literami jméno VERSACE a ikonická hlava Medúzy.

Více z rubriky Kosmetika

  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
  • S novinkou Electro Limonade léto nikdy nekončí

    Šumivá, aromatická, jako drink, který popíjíte při zapadajícím slunci. Taková je novinka Electro Limonade parfémářského domu L‘Orchestre Parfum, kterou nově nabízí...

    Marek Zelený26.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.