Jen pomocí jediného kliknutí se mohou zákazníci podívat do showroomu Lexus, prohlédnout si vozy do všech detailů nebo si domluvit schůzku s prodejcem či testovací jízdu. Nemusí přitom zadávat žádné osobní údaje, a dokonce nemusí být ani vidět.
Vybrat si svůj nový vůz je teď mnohem jednodušší, a to díky novému online nástroji, který spustila automobilka Lexus. Nabízí totiž možnost spojit se s prodejcem prostřednictvím videohovoru.
Není přitom potřeba stahovat žádnou aplikaci, stačí jediné kliknutí na odkaz na internetových stránkách lexus.cz, včetně jejich dealerských sekcí.
Zákazníci nemusejí zadávat žádné osobní údaje, ani se jinak registrovat, nemusí nechávat svůj kontakt, pokud nechtějí, a hovor může být jen jednosměrný, tedy naprosto anonymní, a volající během něho nemusí být vidět. Přesto může využít veškeré výhody osobní komunikace – může se prodejce na cokoli zeptat, požádat o předvedení jakéhokoli v showroomu vystaveného modelu, a to včetně jeho interiéru. Pokud si zákazník s prodejcem domluví schůzku či testovací jízdu, během hovoru je možné nechat si zaslat její potvrzení do kalendáře.
Maximální bezpečnost a možnost anonymního prostředí zajišťuje produkt Oktium. „Chtěli jsme našim zákazníkům zjednodušit, případně urychlit výběr vozu a komunikaci se showroomem, respektive jeho prodejcem. Tím, že si může vozy prohlédnout klidně z kanceláře nebo z pohodlí domova, šetříme jeho čas a nabízíme maximální komfort. Ochrana osobních údajů pro nás při vývoji tohoto projektu byla zcela zásadní,“ popisuje manažer značky Lexus Jakub Květoň.
„Spojujeme technologii s osobní komunikací a chceme nabídnout i on-line zákazníkům zážitek co nejbližší tomu v showroomu. Proto jsme přišli s jednoduchým a pohodlným řešením, které umožňuje poskytnout osobní přístup a péči i zákazníkům, kteří dealerství navštívit nemohou,” vysvětluje jeden ze zakladatelů Oktia Milan Šulc.
České zastoupení prémiové automobilky zavedlo tuto službu do všech svých showroomů, a na základě zkušeností a poznatků jednotlivých prodejců ji hodlá průběžně vylepšovat. „Prodejci tak získají možnost pomoci s výběrem vozu už v samém začátku, kdy se zákazník teprve začíná rozhodovat, a zároveň budovat vztah a důvěru ve značku i její služby. Do budoucna vidíme zásadní přínos Oktia také na poli prodeje ojetých vozů Lexus Select a zejména servisních služeb,“ dodává Jakub Květoň.