Marketingové strategie se promítají do mnoha aspektů komunikace velkých společností už dlouhá léta. Jak to ale vypadá, když vášeň přemůže veškeré excelové tabulky? Zdárným příkladem skvělé kooperace je propojení rodinné hodinářské značky Carl F. Bucherer se sítí luxusních restaurací IGNIV, jež fascinuje kreativitou své vysoké gastronomie, stejně jako její neustálou inovací, díky které se z rodného Švýcarska rozšířila i do Thajska.
Po boku hvězdami Michelin ověnčených restaurací v lázeňském letovisku Bad Ragaz či v horách rozléhajícím se Svatém Mořici se totiž renomované jméno dostalo nejenom do centra Curychu, ale v létě tohoto roku dokonce také do Bangkoku.
A v čem tkví kouzlo partnerství? Zápěstí každého ze čtyř šéfkuchařů, stejně jako čtyř hlavních sommeliérů, nově zkrášlují nadčasové hodinky z produkce rodinné manufaktury Carl F. Bucherer. Své nejlepší zákazníky pak haute horlogerie manufaktura bude zvát právě k jednomu stolu, u něhož je narušena tradice servírování po jednotlivých chodech – dle motta „we love to share“ zde totiž vznikl zcela nevídaný systém nazývaný Fine Dining Sharing Experience, během kterého si hosté užívají nad mnoha talíři najednou. Už máte vyhlídnuté své ultrakomplikované hodinky? Jsou totiž jistou vstupenkou do ráje bonvivánů.