Sociální sítě
Nahoru

Beauty-Tech značka Foreo bude expandovat

FOREO, beauty-tech značka postavená na špičkových technologiích a inovacích, ohlásila na začátku roku 2021 výrazné změny ve vedení jmenováním Borise Trupčeviče jako nového výkonného ředitele.

Nový generální ředitel, mediální odborník s více než pětadvacetiletou praxí, povede společnost do další fáze bohaté na inovace, která naruší status quo v beauty oboru i mimo něj, a to spolu s Filipem Sedicem, zakladatelem a hlavním vynálezcem produktů FOREO.

Díky jasné strategické vízi zajistí Sedic bezproblémové zapojení nového člena týmu a bude i v dalších letech podporovat úspěch společnosti FOREO se zaměřením na vývoj nových produktů.

Boris Trupčevič je mediálním expertem, bývalým generálním ředitelem vydavatelství Styria Group Croatia a aktivním členem správní rady International News Media Association. Trupčevič má výrazné schopnosti pro vývoj nových produktů, miluje design, inovace, nové technologie a vše, co je spojené s digitálním světem.

Na své profesní cestě byl Boris zodpovědný za redakční obsah, tiskové a online produkty, digitální projekty, technologie, prodej a marketing. Stojí za úspěchem všestranné digitální transformace v bývalé společnosti, která zahrnovala rozsáhlé vzdělávací programy, školení zaměstnanců a založení týmu Data Science / Machine Learning. Jeho produkty, kampaně, inovační iniciaty a komunikační řešení posbíraly více než 100 mezinárodních ocenění. Řízení změn bylo součástí všech Borisových pracovních míst.

Boris Trupčević vnímá FOREO jako lásku na první pohled. „Od chvíle, kdy jsem poznal společnost FOREO, mě ohromuje její smělost, poslání i ambice. To, čeho zatím značka dosáhla, je úžasné. A stejně tak její vize do budoucna. V širším kontextu existuje mnoho cest, jak každý z nás ovlivňuje životy dalších lidí – to, jak se vám daří určuje, jak vy sami pomáháte lidstvu. Každý šťastnější jednotlivec představuje malý krůček k obrovskému skoku. Pokud pomáháte dalším cítit se krásně a sebevědomě, pro každého z nich jde o nepopsatelný pocit, který jejich životy mění k lepšímu. A FOREO se na tomto hřišti cítí jako doma,“ říká Trupčevič.

Zakladatel značky Filip Sedic k tomu dodává: „Je toho mnohem víc, čeho spolu můžeme dosáhnout. Posledních osm let bylo divokých, ale šlo jen o začátek. FOREO napříč beauty odvětvím narušilo zajeté stereotypy a stalo se ve svém oboru doslova průkopníkem. Svět je ale obrovský a potrvá, než zasáhneme všechny. Je před námi dlouhá cesta, než oslovíme všechny, které můžeme.“

Více z rubriky Kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.