Sociální sítě
Nahoru
reklama

Nová kolekce kožených doplňků Montblanc M_Gram 4810

Spolu s uvedením kolekce Montblanc M_Gram 4810 představuje značka také nový unikátní vzor M inspirovaný dědictvím domu.

Originální celoplošný motiv loga, nový signaturní vzor značky Montblanc, přichází v kolekci velkých, středních i malých kožených doplňků, zahrnující batohy, tašky, ledvinky, peněženky i pásky. Unisexová řada plná kompaktních tvarů v sofistikované kombinaci černé a modré, vyznačující se návratem k modernímu klasicismu, je koncipována tak, aby stylově doprovázela ženy i muže při jejich městských dobrodružstvích, a zároveň byla plně funkční.

Montblanc je ikonická značka, která pro mnoho lidí hodně znamená. Cítili jsme, že je čas zavést nový design vzoru loga, který prezentuje novou a vzrušující identitu další generaci zákazníků Montblanc. Motiv kolekce M_Gram 4810 je se značkou Montblanc nezaměnitelný a pyšní se všemi kvalitami budoucí ikony“, říká Nicolas Baretzki, Montblanc CEO.

Vzor „M“ ve dvoubarevném tónu je inspirovaný geometrií a typografií grafik z archivu Montblanc, čímž podtrhuje bohaté dědictví domu. Je odvozen od loga Montblanc vytvořeného ve dvacátých letech minulého století a je dodnes používán – jen v mírně pozměněné podobě – spolu s ikonickým logem značky v její komunikaci. Díky svému velmi geometrickému vzhledu připomíná odvážný a špičatý tvar písmene M styl Art Deco dvacátých let minulého století, tedy jednoho z nejdůležitějších období značky. Kromě velmi výrazného vzhledu Montblanc během tohoto desetiletí pronikal i do nových kategorií, včetně segmentu kožených doplňků v roce 1926.

To, co odlišuje naši grafiku od ostatních monogramů založených na logu, je myšlenka nestavět něco zcela nového, ale spíše proměnit existující typografii za pomoci inspirace,“ vysvětluje Zaim Kamal, kreativní ředitel Montblanc. „Dědictví, které pokrývá téměř 115 let, nabízelo velké množství inspirace, ze které jsme mohli čerpat a vytvořit tak vzor spojený s historií, který ale plně hledí do budoucnosti. Nový design znamená propojení s komunitou značky, je odznakem příslušnosti, kterou si jeho nositel může interpretovat přesně tak, jak bude chtít.“

Plátno potažené PVC, odolné proti poškrábání i při každodenním nošení, je zde párováno s černými koženými detaily, které povznášejí řemeslné zpracování kolekce Montblanc M_Gram 4810 a propůjčují jí sofistikovaný design. Typografie loga Montblanc v bílé barvě na přední straně každého kusu vyniká na elegantní černomodré kombinaci, která zdůrazňuje identitu domu.

Doplňky z nové kolekce se dostávají do středu pozornosti také díky nové kampani Montblanc What Moves You, Makes You. Globální kampaň vyzdvihuje výjimečné osobnosti, které přetvářejí definici úspěchu a jsou poháněny láskou k tomu, co dělají. Herec Taron Egerton je zachycen s novým batohem Montblanc M_Gram 4810, zatímco zpěvák, herec a spisovatel Chen Kun představuje ledvinku Montblanc M_Gram 4810.

Ať jde o batoh s klopou, aktovku na dokumenty, tote tašku, ledvinku, středně velké pouzdro, sportovní tašku, obálku nebo batoh s jedním popruhem, uvolněná elegance kolekce Montblanc M_Gram 4810 dělá z každého kusu dokonalého společníka pro den i noc, od obchodních jednání po volnočasové aktivity. Nejmodernější technologické inovace jsou také součástí kolekce Montblanc M_Gram 4810 – nový vzor je vyražený na sluchátkách Montblanc MB 01 a také na ciferníku hodinek smartwatch Montblanc Summit 2 a jejich plátěném, PVC potaženém řemínku.

Více z rubriky Móda

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.